Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Rotopedie

15. 06. 2018
8
11
562
Autor
Kolobajda

 

Rotopedie

Trénovat na rotopedu

bez problémů jistě svedu…

Až jednou jsem to přehnal - běda

a tak jsem skončil u ortopeda


11 názorů

Sportem k trvalé invaliditě. Raději vzpírej, pivo snad máte. :-)  /T


MKbaby
17. 06. 2018
Dát tip

Ještě bych do toho namontoval otropedii :-)

(Otro = španělsky druhý ve významu jiný, stejně jako anglické other.)


Čudla
17. 06. 2018
Dát tip

/*


Gora
15. 06. 2018
Dát tip

Pavle, možná by to bylo  lehčí, kdybych byla lehčí...být šlank jako ty, nechytla bych artroskopii:-)


Kolobajda
15. 06. 2018
Dát tip

Vida - další varianta "hloupého Honzy" , jedna lepší než druhá.

Aleši, vím že máš inteligence nadbytek. Proto tu kolenoskopii beru jako vtípek, kteří (například R.L.) nemusí pochopit. Tak pro ty "ostatní: kolenoskopie je výkon (punkce), ale nakažlivá je kolenoskopje. To se pak nesmí konzumovat vepřové.


Lerak12
15. 06. 2018
Dát tip

No jasný. Kolonoskopie nakažlivá je! ( Zejména tím trpí stonožky.) To je obdobné, jako když chytneš hluchotu od polena.


myslím, že u hloupého Honzy sehrálo roli nedostatečné věno...ani drak princeznu nechtěl...:o)

kolenoskopie je nakažlivá? musím si dávat bacha...


Kolobajda
15. 06. 2018
Dát tip

Ahoj, děkuji všem, hochům i dívce za tichý tip. // Aleši - kolenoskopii postoupila moje žena, a teď má třetinu menisku pryč. A zrovna totéž čeká Irču. Nemají to holky lehký.  "...víš, holky těžší to maj..." zpíval kdysi Honza Nedvěd.  Apropó - co ten hloupý Honza?


hlavně aby to nekončilo kolenoskopií...:o)


Lerak12
15. 06. 2018
Dát tip

Pobavils mě. Super. Budu se po ránu v posteli jen protahovat. Kámoška lenost mi zatleská. Ten název je taky bezva!


Kočkodan
15. 06. 2018
Dát tip
Byl jak primár Sova, belovlasý tatka, muzes jezdit znova, venovat se slapkám.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru