Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Vlastní past

28. 06. 2018
2
3
324
Autor
Peacemag

Ztracený v pouhé jednoduchosti bytí. 

Prosté věci, lidi a zákony. Dnešní svět plný, existovat je znamenat, poznamenaná existence znamením, on znamená, registrace existování, záznam registrace ... 

Nikdy mě nedostanou! Touha žít mě naplní štěstím. Neumím krmit druhé touhou po životním štěstí. Žiji pro sebe ... 

Ne! Jen to ne, pro zbytečněnce něco znamenat.

Spokojenost druhých je dezert. Už plní po hlavním chodu a každý ho chce. 

Buď v sobě, ve své duši rád, vše je pak nádherné v tvém okolí, i osamělost bez dezertu, bude ti večeří s usměvem po snídani.

Prostá prostato, přestrojená podstato, praskne to prostoto. 

Přesto převracet dlažební kostky, co kdyby našlo se semeno. To semeno co stále pluje vzduchem. 

Schovej se pod střechu, nelzespát při nebi s cestovním ruchem. Vedle odpadků s otravným puchem ... ničemo! 

Každý života svého strůcem

Agentury, organizace a charity systému a vlasti. Nechci vaše peníze, chci zpět svoji planetu!


3 názory

Peacemag
20. 09. 2018
Dát tip

ĎĎĎ


po delší době zase dílko peacemagu, pecka :)))


Andělka1
28. 06. 2018
Dát tip

***


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru