Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

kráska

01. 07. 2018
0
2
293
Autor
verulinda

                                                                                                                                                          verulinda

 

Téměř každý týden se na ni chodím dívat. Rozbité okénko tam nahoře mlčelo, plechové vaně se za deště nechtělo zpívat, skleník  až u zemi. Zapomenutá za drátěným plotem a vysokou travou, ale nejhezčí v okolí. Punc odžitého netají. A dnes? Zahrada učesaná, čelo natřené, dvě prkna přitesaná. Mlčky vetřelce pozoruji, i oni mě pozorují. Říkám si pro sebe: „Jen to nepřežeňte s tím strojením!“ Ve své jednobarevnosti a skromnosti, i když osamělá, byla tajuplná a kouzelná. "Tak jí to přejte!"


2 názory

Lakrov
10. 07. 2018
Dát tip

Má to zajímavou náladu, jen mi to -- na to jak je text krátký --  přijde nevyvážené ve smyslu autorova "úhlu pohledu"  na popisovanou (pozorovanou) skutečnost.  Přítomný versus minulý čas a... neumím to přesně popsat, ale každou chvíli  mě v tom krátkém textu, motivovanému nostalgickou náladou, něco ruší.  


Gora
02. 07. 2018
Dát tip

skleník  až u zemi. - dala bych u země:-)


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru