Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

přísloví trochu jinak (83)

08. 07. 2018
12
17
447
Autor
aleš-novák

něco se děje

psi z celé vsi štěkají

jde karavana?

 


17 názorů

Kolobajda
09. 07. 2018
Dát tip

Sněžní psi závodí s mushery, a píseční psi s karavany...   ; -))   /**


Musaši
09. 07. 2018
Dát tip

Kolo ve svých počátcích nemělo šlapky takže vlasně ten kdo seděl a odrážel se nohama  "šel kolem". Někdo šel okolo a někdo o kolo přišel. - Doufám,že jsem to nebyl já. Jdu to zkontrolovat.


začínám vážně pochybovat o skutečném významu slova "kolemjdoucí"... není to vlastně dvojsmysl? něco jako chytrá horákyně?


Musaši
09. 07. 2018
Dát tip

Když to tak vezmu kolem a kolem,kolem jsem v kavárně přecejen dřív než pěšky.


z toho jde trochu hlava kolem...:o)


Musaši
09. 07. 2018
Dát tip

A já jsem zase opřel své kolo u vchodu WiFi kavárny okolo osmé o jiné kolo.


kola se hodně kradou...odnepaměti. Například Cyril a Metoděj přišli o kolo roku 863...:o)


Musaši
09. 07. 2018
Dát tip

Sedím v kavárně,protože nemám jinou možnost,jak se napojit na internet a kolem je skutečně příšerný rambajs. Z toho lomozu ale moje uši vyhmátly vtip,který jsem ještě neznal.  - Babička si bere kolo a vnouček se ptá : kam na tom kole pojedeš,babi ? Stará paní praví : na hřbitov. A vnouček na to : no a kdo to kolo přiveze zpátky ? 


když máš hůl, pes se vždycky najde...


Musaši
09. 07. 2018
Dát tip

Típek a modifikace jednoho přísloví :  Když chce karavana psy bít,hole si vždycky najde.


MKbaby
08. 07. 2018
Dát tip
Taky jsem tu složitost hledal ;-)

Dříve to byli komedianti nebo, tehdy ještě, cikáni. :-))) /T


Diana
08. 07. 2018
Dát tip

Psi štěkají, ale já a karavana jdeme dál - co nám taky zbývá, že? :-)))***


Kočkodan
08. 07. 2018
Dát tip
V našich krajích spíš obcí projel vůz s obytným přívěsem.

to by mě nenapadlo, hledat v tom nějakou složitost...:o) psi a karavana, docela lehké spojení...


atkij
08. 07. 2018
Dát tip
...kdyz vychazim z prislovi...tak furt nic...ale treba behem dne docvakne a najdu ...ale ono to bude asi jine, nez ... pes, ktery steka nekouse...mozna vice politicke... navazujici na ...psi stekaji a karavana jde dal:)

Gora
08. 07. 2018
Dát tip

Asi...u nás tutově vzlétá balón, a psi šílejí:-(


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru