Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

cestovatelská úvaha

10. 07. 2018
9
14
520
Autor
aleš-novák

věnovaná kučovi

turistickou žirafu

pořiďte si hned

má na sobě mapu

i dalekohled


14 názorů

MKbaby
20. 07. 2018
Dát tip

Turistický salám

pořiďte si hned

alejkum as salam

už je na dohled :-)


kuča
12. 07. 2018
Dát tip

Aleši,

máš moje díky

za úvahu, za veršíky!


když vidím ty naše vyschlé hektary

stačí mi i mapa Sahary...


Diana
11. 07. 2018
Dát tip
Nenalítnu na triky, ta mapa je Afriky. Dalekohled má jen směr různých dobrot - tak si ber!

Kolobajda
11. 07. 2018
Dát tip

Agi, tak se mi zdá, že když vidíš houby, měla bys je chodit sbírat do lesa. Ale jinak: z operace očí má většina lidí strach. Já jsem před tou O-pera sbíral informace kde všude. Jedna paní mi doporučila to Gemini, no a byl jsem překvapen - přímo šokován. Mile. Když jsem zalehl a přikryli mě nějakou fólií s jedním otvorem (pro to oko, aby nedošlo k omylu!), sympatická paní doktorka si se mnou povídala, a k tomu mi pouštěla Brontosaury - Tulácký ráno... a za 10 minut říká: Tak hotovo!!! A já na to: Vážně? Já myslel, že jste ještě nezačala!!!


agáta5
11. 07. 2018
Dát tip

to se máš..  dneska umí už divy ... přestávám pomalu číst, protože mě ta malá písmenka rozčilujou... a to jsem si ještě donedávna myslela, že se mi mění vkus na literaturu .. houby, nevidím :)))


Kolobajda
11. 07. 2018
Dát tip

N o jo, Agáto - zase kecám... Už třetí rok mám nové plastické čočky od Gemini (to je reklama!), měl jsem šedý zákal. A proto operace (laserem) byla zdarma. A předtím jsem měl pouze "silnější" dioptrie na čtení. A teď mám +1, a na dálku vidím jak ostříž - bez brýlí...   ; -))


agáta5
11. 07. 2018
Dát tip

:)) jj, mám to jako kolobajda, houno vidím


Cilindr si dej na palici, hůlku pod paží,

s Aminou pán vesele na safari vyráží.


Kolobajda
10. 07. 2018
Dát tip

No jo, ale jak se k tomu dalekohledu dostanu? A kromě toho: jsem tupozraký, cylindr 3... a šeroslepý. Asi zůstanu doma.   /**


Kočkodan
10. 07. 2018
Dát tip
Cestovatel bloudí v Čadu, marně volá maminu, za vinu mu hloupost kladu, nekoupil si Aminu.

můžu jen doporučit...:o) ale pozor, při nízké oblačnosti žirafa okusuje mraky a způsobuje dešťové přeháňky ...


Hned zítra si pro jednu skáknu. :-) 


Gora
10. 07. 2018
Dát tip

spíš rozhlednu:-) na krčku


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru