Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Telč

11. 07. 2018
8
10
902

Předevčírem jsem namalovala obraz jako vzpomínku na krásnou dovolenou. Ráda bych se o něj s vámi podělila, ale nezjistila jsem jak.

 

Telč,

město kouzelné,

kolik lásek v sobě nese,

když v hladinách se zhlíží,

město mnoha věží,

malebných zákoutí,

kde vítr renesanční

z oken se na náměstí dívá.

Zůstaň své. Tajemné.

Půvabné.

Plné lásky.

 


10 názorů

Taky mám krásné vzpomínky. Děkuji za koment, Dodolo.


Dodola
20. 07. 2018
Dát tip

Připomnělas mi jednu krásnou dovolenou... vidím i ten obraz na hladině, dokonce si vzpomínám na jeden obchůdek, kam vedly strmé schody...


Tak jsem lhala. To je dneska naprosto normální. Zatím nekradu. :-)))


Kolobajda
12. 07. 2018
Dát tip

Je to takové milé - tiché... jako mí motýlci.  /**

Kdysi jsem tady uveřejnil miniaturu: "Babičko, už sis pořídila sefíčko?" A Evži to okomentovana: "Nepořídila, ani nepořídím... (víc si nepametám, ale to už není podstatné)  ; -))


Lerak12
12. 07. 2018
Dát tip

Dnes letí selfí a ty na nás s obrázkem v poetickém rámu? To je prima, třeba se kompletně zadaří.


Čudla
11. 07. 2018
Dát tip
Ano,je tam krásně.*/

Klidně bych ti ho darovala celý. 


Kočkodan
11. 07. 2018
Dát tip
Evži, pokud to s tím dělením vyjde, tak si zamlouvám pravý dolní růžek s autogramem.

Díky, třeba to využiji jinde.


Gora
11. 07. 2018
Dát tip

Možná by, Evži, poradila vesuvanka, často dává obrázky:-)) Milé:-)


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru