Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Cesta vesmírem

08. 08. 2018
3
2
320
Autor
auxilium

Ubalil mi jointa pro nadpozemský sex, bože, já byla úplně jinde.

Ve víru stupidních i smrtelně vážných myšlenek jsem to s ním desetkrát ukončila a desetkrát se osudově zamilovala zároveň s tím,  jak jsem se rozpouštěla a zase skládala.

Střídala jsem perspektivy a způsoby vnímání, cestovala vesmírem, životem a láskou. Vzal mě na večeři, vyřídil obchody a navrhnul film. Serfovaly jsme prchavým městem, teď a tady, tímhle svobodným městem, svobodní lidé.

“Are you my friend? Are you my best friend?” Proplétáme se společným spánkem, mezi sny a skutečností, jak je komu libo. Jako ryby nekonečným oceánem, potkáme se, třem se, plujem dál.

Početné fazety lidských osobností odrážející tu tvou vytváří nové a nové kombinace jediné skutečnosti, kterou je láska. Můžeš si hrát, vybírat, zamítat a pak zas změnit názor.

Jediné, co nesmíš nikdy ztratit, jsi ty sám. (Pak budeš bloudit cizími životy a obviňovat skutečnosti ze lží.) 

********

MILUJU


2 názory

Musaši
09. 08. 2018
Dát tip

Taky jsem psal rege. Neměla moc velký úspěch.ale zůstalo mi pochopení pro tento žánr. Tip.


Danny
09. 08. 2018
Dát tip
nejvíce se mi líbí poslední dva odstavce (o fazetech a o ztrácení)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru