Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Trhací

13. 08. 2018
7
13
418
Autor
MKbaby

Inspirováno :-)

Trhala kytky a vila z nich věnce
pro našince i pro cizozemce.
Že pilná je, ani v zimě nezahálí.
Místo kytek však v mrazu trhá skály.


13 názorů

MKbaby
14. 08. 2018
Dát tip

Romane, v čem spočívá ta krádež? V tom, že někdo trhá skály? To myslíš vážně? Uklidni se, vždyť o nic nejde. Kdybys ty napsal něco na motivy mého díla, rád si to přečtu a nikdy by mne nenapadlo to nazývat krádeží... Rád bych si to přečetl a za krádež nepovažoval ani tehdy, kdybys použil pár mých veršů a vymyslel jim jiné, třeba lepší pokračování. Tohle je amatérský literární server, ne nějaká tabule cti...

Všiml sis, že jsem dal nedávno tip tvému dílku KDOPAK TO PROŠEL ČERSTVĚ VYTŘENOU CHODBOU? Líbilo se mi, přestože jsi to napsal ty, protože je to krávovinka přesně dle mého gusta a ještě k tomu dle mého názoru velmi zdařilá. Tak nech už té nenávisti, nepiš žádné sprosté zprávy, zapomeň na své pocity vlastní výjimečnosti spojené s nutkáním dusit ostatní, zapomeň i na nějaké hloupé barikády a piš. Na světě je hezky a je tu dost místa pro všechny.

Jen tak mimochodem - všiml sis i toho, že ty můžeš psát komentáře u mne, zatímco ty jsi zakázal tuto možnost půlce Písmáka včetně mne? Nechceš s tím něco udělat? Myslím, že bys tím získal víc bodů než tím, co jsi dělal dosud. A třeba i další čtenáře :-)


Šťastná to žena. :-)


MKbaby
13. 08. 2018
Dát tip

A směje se mi za zády do očí :-D


opisuje a ještě se tím chlubí...to je dneska mládež!!! :o)


MKbaby
13. 08. 2018
Dát tip

Sršáň zase srší, konečně :-)


MKbaby
13. 08. 2018
Dát tip

Mne zaujal název, ve kterém se píše o možném trhání skal, a bylo to :-)


agáta5
13. 08. 2018
Dát tip

ježkovy voči... :) cos mi to provedl


MKbaby
13. 08. 2018
Dát tip

agáta: zde

:-)


Kočkodan
13. 08. 2018
Dát tip
I pres svou pilnost se vlastne nikdy nepretrhne. (Vím, ze jsem to tímhle komentárem zrovna moc nevytrhnul.)

Sršáň
13. 08. 2018
Dát tip

kvalitní čtyřřádkový text.

ještě nebyly objeveny všechny kombinace této úlohy.

nicméně si můžeme odškrnout další řešení


agáta5
13. 08. 2018
Dát tip

:)) musím si najít tu inspiraci


i v noci má trhavé pohyby...


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru