Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Pacientova opakovaně špatná zkušenost - říkačka

20. 08. 2018
8
11
1166
Autor
kuča

 

Zní to jako klišé -

- však doktoři, aniž chtěli,

při zákroku zapomněli

zas svorku v mém břiše.


11 názorů

Skvělé! *


MKbaby
21. 08. 2018
Dát tip
Ztrátu svorky chirurgové popřeli vždy svorně, nářadí teď v tobě nové drží samosvorně :-)

Lerak12
21. 08. 2018
Dát tip

Ale tak jsme nemyslely a víme... přece, Kučo! To jen že humor je nejlepší rekonvalescencí.


kuča
21. 08. 2018
Dát tip

Tady je to samá legrácka, samá pr..l, ale taky by vám bylo ouvej, nemyslete si!


pravý chlap přeci nepláče

buď rád, že máš náhradní svěrače


Diana
20. 08. 2018
Dát tip
Lerak Při takové provokaci, ať se nikdo nediví, že se snaží o legraci i ti vážní, šediví... A máš pravdu - je to pecka! vyblbli jsme se jak děcka :-)))

Pak jim chyběla při inventuře. :-) /T


Lerak12
20. 08. 2018
Dát tip

Pondělní chvilka chirurgické poezie!  Parádní a řehtám se jak štverák Šemík. Kočkodán je pověstný vtipálek, ale že i Diana zaperlý?! Pěkně si to tady vyprovokoval, Kučo.


Kočkodan
20. 08. 2018
Dát tip
Na koncovou řitní fázi ať slabší koukat neráčej, svorka si to na vzduch razí, proti jsou však svěrače. Bitva jako u Waterloo, svalstvo cítí porážku,, povolilo zadku hrdlo, cosi cinklo o dlážku... Vnuci vyčtou z análů, co se dělo v análu.

Diana
20. 08. 2018
Dát tip
Svorka se teď musí prodrat zažívacím traktem - bude to jak malý potrat. Smiř se s tímto faktem. Jak nám projde tlustým střevem? Dosti ztěžka - možná s řevem.

Kočkodan
20. 08. 2018
Dát tip
Co znamená jedna svorka v břiše pana Kuči, horší jsou ta velká horka, jež nás všechny mučí... ;-)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru