Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Presne tak

27. 08. 2018
5
14
668

stret názorov fandí dialógu

slovíčka pinkajú cez sieť

diváci nestačia otáčať hlavy

 

absolútnemu stotožneniu

vystačí monológ

v nemom úžase prikyvuješ


14 názorů

:))))))


mND
28. 08. 2018
Dát tip

Co já? Já se tu jen vyjadřuju k postavě díla a náhledu autorky. Osobně si nesmím brát nic. Kdybych např dal na tebe, mám už Slovensko nejen nedoporučeno, ale možná i rozmluveno, přímo zakázáno!

Ale... ono mi to vlastně dělá dobře, být zastrašován;). Líp se mi pak akční. Počkej. Koncem podzimu si půjčim karavan a seznámím se s Fatrou i přes tvé odstrky. A na Trenčínské návsi vám posprejuju morovej sloup. Napíšu tam TOTEM GABI, abys věděla... Ty.


všichni??? toľkí ti rozumejú? toľkým rozumieš ty? hm...


mND
28. 08. 2018
Dát tip

možná kejvou všichni, jen ty kejveš nahlas


kájo! Ty mi rozumieš,však? Ja som zopár takých ľudí stretla a nie, nebolo to pred zrkadlom, ty lišiak :)


saggi, veď hej - stret názorov - dialóg, môže byť aj konflikt, pri zápale výmeny názorov a k tomu protiklad - monológ, ako som uviedla v komentári - ...  že vás prekvapila zhoda názorov a len ste pritakávali - áno, presne!


Lerak12
27. 08. 2018
Dát tip

Pokud monolog najde ztotožnění, tak proč ne? ( Ech, je to vzácnost.) Jen to nesmí být před zrcadlem.


saggitarine
27. 08. 2018
Dát tip
To asi robí ten "stret názorov", to väčšina chápe ako konflikt :)

agáta :)))))


agáta5
27. 08. 2018
Dát tip

áno, stalo, asi jednou :) potom jsem už potkávala lidi, co měli svůj názor, který se neshodoval s mým :)) (sranduju)


tak toto sa mi podľa vašich reakcií nepodarilo...vám sa ešte nestalo, že ste stretli človeka, s ktorým ste v danú chvíľu vo všetkom súhlasili? že vás prekvapila zhoda názorov a len ste pritakávali - áno, presne!

 


agáta5
27. 08. 2018
Dát tip

já už ani ne... člověk si zvykne i na truhlu :)))


Kočkodan
27. 08. 2018
Dát tip
Na rozdíl od tenisu by se pri dialogu mela slova pinkat bez úderu.

Gora
27. 08. 2018
Dát tip

On i neplodný dialog fakt stojí za to :-((


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru