Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

podkrojky

Výběr: a2a2a
01. 09. 2018
21
12
783
Autor
Lnice

linie svahu

kutálí do údolí

podkrojky habrů

 

jak vzdorovitě

mysl přečká

vakuum myšlenek

než se zasekne

na bázi obzoru

 

ukrajuješ z horizontu

mělké mandaly

až pro oči nevidíš sebe

 


12 názorů

Lnice
04. 09. 2018
Dát tip

a2a2a: i  já bych se nejspíš bez poslední sloky obešla, je pravda, že už hodně doříkává...ale tentokrát ji v básni nechám.-) moc děkuji


a2a2a
03. 09. 2018
Dát tip

Zbora je přemýšlivý a náročný tam, kde se to unese i sluší. Mi by se básěn hodně a i více líbila i bez poslední sloky, ale nemohu upřít poslední sloce další rozměr, na druhou stranu si umím představit vnímavého čtenáře, který si poslední sloku nechá vplynout v posledním verši druhé sloky.


Lnice
03. 09. 2018
Dát tip

woodoo.-) 


Lnice
03. 09. 2018
Dát tip

atkij..mám radost, že jsem ti rozezněla tu tvou dotekovou strunu, aniž bych věděla.-)

qví..podkrojky jsem pojmenovala jednu věc, myslím, že to slovo je nové, ale nevím, jestli vysvětlovat, báseň pak ztratí možné tajemství.-)

gabi, Kočkodane, diletante...děkuju za čtení*

a2a2a...udělal jsi mi radost.-)

Zboro...je dobře, že napíšeš, co si myslíš.-) díky


Zbora
03. 09. 2018
Dát tip

Přiznám se, že mám s básní trochu problém, hlavně pak s poslední strofou. Nedokážu se do ní dostat. Asi je na výběr, ale nejsem si úplně jistý některými vazbami. Vrátím se až budu v lepší kondici.


diletant
03. 09. 2018
Dát tip

Moc pěkné, naplněné, ani slůvko zbytečně. Jdu pro klobouk... :)


a2a2a
03. 09. 2018
Dát tip

 Opravdu skvělá, neschází obsah, myšlenka i čisté ztvárnění. 


Kočkodan
02. 09. 2018
Dát tip
Kvůli obvyklému vakuu myšlenek nejsem opět schopen napsat smysluplný komentář. (lehce omluvný smajlík)

hm...*


atkij
01. 09. 2018
Dát tip

raději nic moc nenapíšu, jsem z té básně a nejen...prostě naměkko. Hodně se dotýká!


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru