Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Bašta!

02. 09. 2018
5
9
1216
Autor
bixley

Původně drabble na sto slov, zadaná slova hangár, sníst, škytat, vonět a plížit se.

Letadla mě odjakživa přitahovala. Obrovské stroje, které voněly benzínem a olejem. Už za mlada jsem se často plížil do hangáru, abych nasál tu vůni. Nemoh jsem odolat. A když jsem se dostal k nádrži, nebyl jsem k zastavení. Bohužel jsem vždycky začal škytat. Ale to se mi už naštěstí nestává. Mám praxi.

Zrovna včera se mi to zas po dlouhý době povedlo. Hangár prázdnej, letadlo mělo zrovna plnou nádrž. Ta slast! Ani nevím, kolik jsem toho snědl, vlastně vypil. Odkutálel jsem se odtamtud jako soudek.

Ještě že si ti hloupí lidi myslej, že ropáci nejsou. Pro ně jsem zkrátka Martin.

 


9 názorů

bixley
17. 09. 2018
Dát tip

Díky, Lakrove.


Lakrov
17. 09. 2018
Dát tip

Taková roztomilá pohádko-srandička to je. Pobaví.  Tip.  


bixley
04. 09. 2018
Dát tip

Díky, Martin.


agáta5
04. 09. 2018
Dát tip

milé :) zdravím ropáka Martina


bixley
02. 09. 2018
Dát tip

Kočkodane, s cigaretou bych se už nenapil a patrně už ani nežil... :-)

 

Díky.


Kočkodan
02. 09. 2018
Dát tip
Ta pointa s ropákem pro mne byla čtenářskou baštou. Skoro bych se vsadil, že Martina nikdo neviděl s cigaretou. Já jsem v dětství letadla rád kreslil a stavěl jejich plastikové modely. Irčo, juknul jsem do slovníku – máme svobodu a můžeme (jako v řadě dalších případů) psát dohromady i odděleně.

Gora
02. 09. 2018
Dát tip

Aha, já bych to, bixley, být tebou, vepsala do anotace...protože každý /jako já/ zůstane dost koukat, kam ses to vydala...k ekologii, a ono drabble:-)


bixley
02. 09. 2018
Dát tip

Díky, původně drabble na sto slov, zadaná slova hangár, sníst, škytat, vonět a plížit se. :-)


Gora
02. 09. 2018
Dát tip

Bixley, čekala jsem něco kulinářského - dle názvu - a on Ropák! Je to dobrý nápad, ale ne moc rozvedený, spíše skica...

Zamlada bych spojila...


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru