Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Múza

04. 09. 2018
0
8
252
Autor
EL.X

Hleděl do jejích nekonečných očí. 
„Nebojíš se šílenství?“ zašeptala. 
„Nebojím,“ zalhal. 
Semkl víčka, stiskl její dlaň. 
Prudké světlo, tisíce hlasů, obrazů.
Ruka sama klouzala po papíře. Svět ztratil kontury.
Nakonec zůstal sám. Rozervaný. 
Měl strach, že už nepřijde, a děsilo ho, že by mohla.
Jeho dar i prokletí. 
Jeho múza.


8 názorů

K3
06. 09. 2018
Dát tip

Tak nějak, jak vysvětluje Gora. Třeba nekonečné oči zní divně, raději krásné, hluboké, něžné atd., ale nekonečné? A nebo Hleděl nekonečně do jejích očí..., to by také šlo. 

50 slov je samozřejmě ve tvůj prospěch.


Gora
05. 09. 2018
Dát tip

EL.X. - ta písmenka by se dala asi zmenšit - opravy se dělají - nahoře Moje - Díla - Upravit, oprava, pod tím zase Odeslat...

Proč konkrétně - ta slova jsem vypsala už napoprvé...záleží, jak je kdo cítí, ale většinou je víc možných variant pro vyjádření, třeba to semkl - přivřel by bylo lepší, semkl je moc "na sílu", rozervaný také...rozpolcený, osamocen atd...

Na ten limit to tak zlé není :-) - je dobré napsat zadání do anotace, aby každý věděl, oč jde...

Těším se na tvoji další /delší/ prózu...


EL.X
05. 09. 2018
Dát tip

Díky za kritiky, bylo to psaný na poslední chvíli do soutěže s limitem padesáti slov. Rozpracování plánuju, určitě pro sebe, možná k přijímačkám. Expresivní výrazy mi ujíždí poměrně často. :D

Proč konkrétně to kazí? To se nevztekám nad kritikou (konstruktivní, takže nemám důvod), jen když to plně poberu, budu se tomu vyhýbat víc automaticky. Klišoidní?


EL.X
05. 09. 2018
Dát tip

A obří písmena... upřímně nemám ponětí. :D

Kopírovala jsem to z telefonu a v google docs to bylo psaný normálne v Timesu dvanáctkou. 


K3
05. 09. 2018
Dát tip

Zatím to moc neznamená, ale zkus to rozepsat a nepoužívej moc takové expresivní výrazy jako semkl víčka. To kazí. Ale piš.


Gora
05. 09. 2018
Dát tip

Spíš miniatura prozaická. Proč obří písmena?

Myšlenku má, ale už v první větě - nekonečných - dalo by se asi vyjádřit méně "obehraně", pak to rozervaný, příliš obecně řečeno, asi nebyl reztrhaný na cucky...to samé  - dar i prokletí.

Chtělo by víc propracovat...Tato věta se mi líbí nejvíc - Měl strach, že už nepřijde, a děsilo ho, že by mohla.


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru