Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Na cestě

Výběr: a2a2a
10. 09. 2018
26
15
1507
Autor
Zbora

 

Autobus
prudce vržený do mlhy ranní křižovatky

Uvnitř se seprané bundy trpělivě vzdouvají
v příboji zatáček

Sedíš u své díry
vytesané rukávem ve skle 

Mít tak šunkovou bagetu
a čtyři láhve dvanáctky
dokázal bys možná klidně plout 
až ke světlům vrátnice

 

 

 

 

 

 

 

 

 


15 názorů

Cesta do práce, brzo ráno, nevlídně, nechce se ... událost veskrze nepříjemná a častá

Ale ve tvém podání jde o maximální vytěžení atmosféry. Prostě povedené!!!

Navíc nenalézám žádný verš, který by byl slabší. Tip.

 


bixley
13. 05. 2019
Dát tip

Dnes jsme neustále na cestě a vypadá to přesně tak, jak to popisuješ. Jako by to zabírala kamera, krátký každodenní klip. :-)


Zbora
09. 02. 2019
Dát tip

Ano! Člověk by se skoro chtěl zeptat: Co jsem ti udělal, babo, že mě takhle trestáš? Ale radši se neptám, protože se bojim odpovědi.


Rajmund
09. 02. 2019
Dát tip

Také jsem toužíval po klidu, teď mne bolej záda i kolena i když ležím,..

tak se k nám chová ta baba příroda


Zbora
09. 02. 2019
Dát tip

Já už toužim jenom po klidu a případně lahvi té dvanáctky. Silnější drogy mi děti zakázaly.


Rajmund
09. 02. 2019
Dát tip

Viděl jsi cestu do zaměstnání skrze touhu po nargilé?


no jo, bezdomovců je všude spousta, ale někteří jsou čistotný :-)


MarK.
14. 09. 2018
Dát tip
zaujalo *

Musaši
13. 09. 2018
Dát tip

Zvláštní - dnes jsem vložil do jisté míry podobnou básničku jako je tato :Směr pracovní týden. Jen je zase pro změnu o cestě vlakem.Ta tvoje básnička je ale o dost lepší ,takže musím dát tip.


atkij
11. 09. 2018
Dát tip
Promiň, že sem už poněkolikáté nahlížím... nedokážu se prostě rozhodnodnout...

Lerak12
10. 09. 2018
Dát tip

Poezie s podraženou nohou od marnotratného dne. Dobrá jízda.


Movsar
10. 09. 2018
Dát tip

to je to, co mám rád, civilní poezie.


Norsko 1
10. 09. 2018
Dát tip

blázince. To se nabízí, ale tip

*


Gora
06. 09. 2018
Dát tip

Máš skvělé nápady, plasticky vykresluješ do detailů, jako by člověk frčel s sebou...až se mu bunda nadouvá...tady jsem se pousmála - vytesané:-) - jako kdyby do ledu...zimní rybolov:-)

Sedíš u své díryvytesané rukávem ve skle 


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru