Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

ŽELVÍ ŠERO

09. 10. 2018
16
20
683
Autor
srozumeni
lamely tříští pohaslý den v místnosti šero rozsvítit lampu ještě je brzy oblečen do košil kovový sluha schovává za sebou knihovnu v koutě pokoje prosklená vitrína police plné želv ze dřeva, skleněné z kovu i ze sádry ta první z tábora hliněná, barevná vlastníma rukama před lety sbírka se rozrůstá police plné ve skříňce tulí se jedna k druhé krásné i ošklivé veselé, smutné výrazy podivné tak jako lidé

20 názorů

Vampirelord
09. 05. 2019
Dát tip

Moc hezké....:-)


Čudla
03. 11. 2018
Dát tip

Hezké /*


Marcela.K.
12. 10. 2018
Dát tip

Nejsem na želvy...měli jsme jednu, Elvíru vodní, živou. Asi bych o ní měla napsat...jak smrděla ;-)


agáta5
12. 10. 2018
Dát tip

.. Jevgenij Pavlovič  Spangenberg .. už jsem ji vylovila z antikvariátu a ráda si jí přečtu.. dikes dodolo  :)


Dodola
11. 10. 2018
Dát tip

V práci máme růžovou želvu s růžemi na krunýři. Ono není želva jako želva. Kdysi jsem četla knihu Lovil jsem pro ZOO ruského autora, kterého si bohužel nepamatuju. Popisoval tam svůj lítý boj s dravou želvou. Asi nebylo záměrem autora čtenáře rozesmát, ale přiznám se bez mučení, u mě se mu to podařilo. Nejzajímavější byla pasáž, kde popisoval, jak na rozdíl od ostatních želv se po obrácení na krunýř okamžitě obrátila zpět a (pochopitelně) šla po něm.


srozumeni
11. 10. 2018
Dát tip
Goro, moc děkuji za zastavení. Lady Loba - děkuji za hezkou připomínku - je to tak. agáto, to mě těší, že takhle moje básnička účinkuje. Ellisee, děkuji. A všem vám přeji hezký slumečný den.

Ellisee
10. 10. 2018
Dát tip
jako lidé ... tak

agáta5
10. 10. 2018
Dát tip

občas si taky nějakou vyšvihnu z hlíny... a mám takový ty houpací z chráněné dílny od nás .. jsou suprový, když jdu kolem nich, strčím do krunýře a ony se rozhejbou.. tak, tak, děláš to dobře, Agátko .. tak nějak :))

milá básnička.. člověk se usmívá a myslí na to svoje  


LadyLoba
10. 10. 2018
Dát tip

nuže i lvy ví

že želvy

u vás mají lví místo

na polici ...


Gora
09. 10. 2018
Dát tip

Tvá básnička má pro mne velké kouzlo...a myslím, že nemusím vysvětlovat, proč...i jiní je určitě cítí:-)


srozumeni
09. 10. 2018
Dát tip
Tak to jo. Tak to je v pořádku...

moje holčička - prostredná - je už dlho jednou nohou u mňa a druhou v Nemšovej u priateľa, zdá sa, že tam zostanú už obe a nás a korytnačky bude iba navštevovať :)


srozumeni
09. 10. 2018
Dát tip
Diano, děkuji. Ony jsou asi všechny sbírky zajímavé. Prostě, když je něčeho hezkého hodně pohromadě, to potěší...

Diana
09. 10. 2018
Dát tip

Také nějaké želvičky mám. Zajímavé, jak dovedou upoutat :-)*


srozumeni
09. 10. 2018
Dát tip
Evženie, děkuji. Já jich mám asi jen kolem 200. Ale už mají holt některé z nich místo ve skříni, kde nejsou vidět. Ale mám je a ráda... Hezký večer.

srozumeni
09. 10. 2018
Dát tip
Luboši, moc děkuji za kuk. Želvy jsou fajn a patří do dobrých rukou. Já se je také snažím hýčkat...

srozumeni
09. 10. 2018
Dát tip
Gabi, jak trefné. Já si tu první želu vyrobila na táboře pro rodiny s postiženými dětmi. Želvu proto, že jsem se někde dočetla, že autistické děti při nějakém pokusu častěji volili ze zvířat želvu, asi pro ten krunýř a podobnost s nima samotnýma... No a už je to asi šestnáct let. Vždycky, když se na tu želu podívám, tak se mi tak nějak promítnou ty roky zpátky, to dřívější nadšení pro objevování a dychtivé získávání informací o autismu, kterych tehdy v Plzni bylo stále poskromnu. A prostě ten flák cesty, ktery jsme ušli. A kdo ví, co nás ještě čeká....?? A kam se ta Tvoje holčička rozhodla odchazet?

Také jsem před lety dostala první žábu a nyní jich je skoro 400. Utírat na nich prach je úkol na celý den. :-))) /T


Kočkodan
09. 10. 2018
Dát tip
Asi před 23 lety jsem jednu korytnačku z hrnčířské hlíny také vyrobil. Dostala se do dobrých rukou.

nedávno som utierala prach na dcériných korytnačkách a uložila ich do jednej veľkej krabice, aby som si uľahčila prácu... ona odchádza, korytnačky(želvy) zostávajú :)


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru