Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Od kamene ke zlatu

15. 10. 2018
8
20
1075
Autor
zzlatý

"Od kamene ke zlatu, od divadla ke státu"

       "Od kamene ke zlatu, od divadla ke státu" 
Tak se nazývá akce ND ke stému výročí vzniku Československa a stopadesátému výročí položení základního kamene v ND. Informaci o tomto záměru umístil na Písmák autor kaplička po polovině června. Napadlo mě, jestli bych nemohl nějak podpořit zmíněnou, věřím že bohulibou akci, a poslal jsem na oznámenou adresu své dvě věci.
      Mile mě překvapila dnešní e-mailová zpráva, že oba moje odeslané výtvory budou otištěny s dalšími 148 pracemi v Almanachu ND, na jehož křest jsem byl do ND pozván a součástí křtu bude i prohlídka ND. 

       Možná to bude někdo vidět jinak, ale já se cítím velmi poctěn. Moc rád bych se vydal na cestu. Pouze mě trápí zdravotní stav, jestli jsem schopen tak únavnou cestu bez následků zvládnout. 


 


20 názorů

a2a2a
05. 03. 2019
Dát tip

Blahořeji a cetu zvládneš, radost léčí.


zzlatý
05. 03. 2019
Dát tip

Toto je odkaz na foto z akce "Od kamene ke zlatu, od divadla ke státu"  https://www.facebook.com/photo.php?fbid=2574764922550189&set=pcb.2574786455881369&type=3&theater


lapezka
01. 01. 2019
Dát tip

Dobrý den,  chtěla bych se zeptat máte fotky které vám poslalo národní divadlo? Já to nějak prošvihla vyzvednout. S pozdravem Alen


bixley
30. 12. 2018
Dát tip

Ano, byla jsem tam, také mám almanach a také gratuluji.


Gora
30. 12. 2018
Dát tip

Je příliš skromná.


zzlatý
30. 12. 2018
Dát tip

Skutečné jméno bixley neznám, ale já tam byl pod svým jménem, ale nehlásila se, tak nevím, škoda...


Gora
30. 12. 2018
Dát tip

Ano, to muselo opravdu být zajímavé...pokud vím, tak i bixley z Písmáku uspěla se svým příspěvkem a měla pak podobný program v ND :-)Jste šikovní autoři.


zzlatý
30. 12. 2018
Dát tip

Dám časem na svůj web i nějakou fotku i s dětmi, které do Almanachu vkládaly obrázky, nějaké jsem dal, myslím, právě na facebook.


srozumeni
30. 12. 2018
Dát tip
Tak to je dobře, že sis to užil a že se to vydařilo. Přiznám se, že jsem zkusila faceboock a tam jsem našla o akci.....

zzlatý
30. 12. 2018
Dát tip

Bylo to hodně nákladné, ale pěkné, ač jsem docela trpěl a navíc pršelo. Trochu jsme poseděli v kavárně Slavie, prošli se po Karlově mostě, Malé Straně, Kampě a pak zasedli v kavárně Savoy, následně v kavárně nad Novým divadlem. V ND divadle jsem dostal dva Almanachy a certifikát přímo z rukou ředitele ND Prof. Buriana. Křest byl spojen s prohlídkou ND od základních kamenů, hlediště až po terasu na střeše s vyhlídkou na Prahu. Byl to zážitek, nelitoval jsem námahy, ani peněz.


srozumeni
29. 12. 2018
Dát tip
Gratuluji a snad se výlet podařil a ve zdraví...***

zzlatý
21. 10. 2018
Dát tip

agáta 5 : dík za milá písmenka.

lapezka : třeba tam bude celý Písmák - to by byla sranda ...

lapezka
21. 10. 2018
Dát tip

Dobrý večer. Taky jedu. Jsem pozvaná. Jen by mě zajímalo kdo všechno je z Písmáku pozvaný. Jelikož by bylo hezké se osobně s někým z Vás setkat  v Národním divadle. Lapezka


agáta5
17. 10. 2018
Dát tip

držím palce... skvělej počin


zzlatý
16. 10. 2018
Dát tip

Přátelé, děkuji Vám za milá písmenka. Jsem odhodlaný jet, jenom moje paní tvrdí, že to nedám... Protože i černý humor je humor, tak jí tvrdím, že každý člověk musí jednou zemřít...hi 


Diana
16. 10. 2018
Dát tip

Mám radost s tebou. A díky, že ses podělil. Blahopřeji. Doufám, že to zvládneš a že to bude krásný zážitek....


fialka...
16. 10. 2018
Dát tip

Blahopřeji, mám z Tvého úspěchu radost :-)


Gora
15. 10. 2018
Dát tip

Je hezké, že jsi přispěl a tvá dílka byla vybrána do almanachu, blahopřeji!


a2a2a
15. 10. 2018
Dát tip

Dělená radost je dvojnásobná radost.


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru