Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

v očekávání

28. 10. 2018
2
3
346
Autor
Evička

 

čekání

na neznámé

zhmotnění předků

a přítomných

v nové podobě

svébytné osobnosti

poskládané z mnoha předchozích

 

velká nejistota 

tušení bitvy o nový život

je bolestné

 

i pouhé očekávání

 

 

 


3 názory

Musaši
29. 10. 2018
Dát tip

Předpokládám , že se báseň týká těhotenství . V našich krajích bych si ji přeložil tak , že tady mluvíš o genetice a plně chápu tvé různé obavy , pokud jsi v jiném stavu  , zvláště pokud ti předkové byli problematičtí lidé .A to si ještě představ , že v některých buddhistických zemích se věří , že se předkové převtělují do potomků , například pradědeček do pravnuka a tak podobně . 

Típek za nejzajímavější básničku ,co jsem tady dnes zatím četl , i když spíše za obsah než za formu .


Gora
29. 10. 2018
Dát tip

Není to marná myšlenka - jak jí rozumím, ale zpracování tentokrát takové neurčité, dost výrazů plných neurčitosti, třeba - neznámé /možná -čekání na zhmotnění?/, to v podstatě dubluje spojení - v nové podobě, svébytná osobnost poskládaná z mnoha předchozích...genetika funguje:-)

Ten dobrý nápad by stál za uhlazení, propracování...


oran
28. 10. 2018
Dát tip

evičko, co to máš za tričko.


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru