Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Erotické spomienky p. Hlbočana. Julka - I.diel. II. diel.

11. 11. 2018
0
4
981

                                                             Julka - I. diel. 

 

     Peter už dhšie nemal ženu. Nechcelo sa mu púšťať do nového dobrodružstva. Obával sa, že narazí znova na nepríjemnú levicu, ktorú bude musieť krotiť. 

   Skúšal nadviazať známosť so ženami v práci, ktoré boli voľné, ale veľký úspech nemal. Vždy sa vyskytol zádrheľ, ktorý vadil jemu, alebo jej a bol koniec. 

    A preto sa uchýlil k zaužívanej praktike. Večer si ľahol do postele a listoval v časopise OKM. Do očí mu padol inzerát.

           Dvadsaťpäť ročná, slobodná, hľadá muža na sex za finančnú odmenu. 

          Bratislava.  

 

     Bolo to síce sto kilometrov od jeho momentálneho bydliska, ale predsa len skúsil odpísať, lebo príroda je mocnejšia, ako predsavzatie jedinca. 

  Po týždni prišla odpoveď. 

   Bratislavu poznal dosť dobre. Chodil tam na strednú aj vysokú školu. Býval na internáte v časti - Rača. Už dlhšiu dobu v hlavnom meste nebol, a preto sa rozhodol, že tam predsa len, zavíta. 

   Zavolal na telefóne číslo v odpovedi. Zodvihla žena príjemného, milého hlasu. 

,,Ahoj. Dostal som od teba odpoveď, na list, ktorý som ti napísal. Dovolal som sa správne?" 

,,Áno. Som Julka." 

,,Peter." 

,,Ahoj, Peťo, rada sa s tebou stretnem. Kedy môžeš prísť?" Šla priamo k veci. Nezdržiavala ho otázkami, ani sa nevytáčala. 

    Peter si pomyslel, že táto to určite nerobí prvý raz, lebo presne pozná postup. A také mal radšej, bol ušetrený prvotnej námahy. 

   Premýšľal, ako má nastavené služby v práci, pozeral do osobného kalendára. 

,,Vyhovovalo by mi to vo štvrtok dopoludnia. Prídem autobusom o desiatej do obeda. Autom si netrúfam ísť do Bratislavy. Ja jazdím, len tam, kde to poznám." 

,,To nie je problém," odpovedala pohotovo. 

,,Kde mám vystúpiť? Na Bajkalskej, alebo na autobusovej stanici?" 

,,Vystúp, na Bajkalskej. Prídem tam po teba autom." Povedala mu farbu a značku, aby sa rýchlejšie našli. 

   Peter Bajkalskú ulicu dobre poznal, chodieval tam na futbalové zápasy Slovanu. Pomyslel si, že ak Julka nepríde na miesto určenia, aspoň sa znova pozrie na známe miesta zo študentských čias. 

   Vo štvrtok ráno nasadol do autobusu - smer Bratislava. Na celý deň si zobral voľno a v piatok bol sviatok. Tak mu to celkom vyhovovalo. Urobil si výlet so sexuálnym povyrazením. 

    Podľa inštrukcii vystúpil na zastávke - Bajkalská. Počkal, kým odíde autobus aj ľudia a začal sa obzerať, či neuvidí nablízku uvedené auto. 

   Zbadal, že k nemu kráča sympaticky vyzerajúca mladá dievčina. Usmievala sa. Oslovila ho. 

,,Ty si Peter?" 

,,Áno," a tiež sa na ňu usmial. Dosť sa mu páčila. Mala oblečené čierne nohavice, bielu blúzku a krátky kabátik. Zaujali ho výrazné červené topánky na vysokom opätku. 

,,Si veľmi pekná. Priznám sa, že takú kočku som nečakal." 

,,Ďakujem za kompliment. Stojím tu hneď vedľa na parkovisku," ukázala rukou. 

,,Nemáš problém viesť auto v týchto topánkach?" 

Nahlas sa zasmiala. ,,Neboj sa, šoférujem v nich bežne." 

Nasadli do auta. 

,,Pôjdeme do Lamača," oznámila vecne. 

,,Túto časť Bratislavy veľmi nepoznám. Mojou dominantou je Rača. Býval som tam na internáte, keď som chodil na strednú." 

,,Ja na tej adrese vlastne nebývam. Moja stará mama tam mala byt. Už zomrela. Chodím polievať kvety a kontrolovať, či je všetko v poriadku." 

   Peter z pozície vodička pozoroval, jej šoférske schopnosti. Poznal, že v tomto smere nemá žiadny problém. Presne vedela, kam má ísť. O chvíľu boli v Lamači. Zabočili k panelákom. 

  Zastala obďaleč. 

,,Prosím ťa, vystúp. Nechcem, aby nás spolu videli susedia. Pôjdem prvá. Chvíľu počkaj, a potom príď do tohto vchodu," ukázala rukou. ,,Zazvoň na zvonček pri vchodových dverách na meno - Skladaná. Otvorím ti. Byt sa nachádza na piatom poschodí. Nechám pootvorené dvere." 

 

                                                 X                            X                      X 

 

    Koniec prvého dielu. 

 

                                                                                               II. diel. 

 

      Peter postupoval presne podľa inštrukcii Julky. Pozeral, ako vystúpila z auta a šla k paneláku, ktorý mu ukázala. Chvíľu počkal, potom sa vybral za ňou. Všetko prebehlo bez problémov. 

    Sadli si do kuchyne a rozprávali sa, aby uvoľnili počiatočné rozpaky a trocha sa zblížili. 

,,Vieš, robím čašníčku. To nie je veľmi dobre platená práca. Chcem ísť na dovolenku niekam do exzotiky. Preto si občas, keď potrebujem peniaze privyrábam aj takto. Nevadí ti to?" 

,,Prečo by malo? To je tvoja vec. Ak ti to vyhovuje..." 

,,Dobre, Peťo. Tam je kúpeľňa, nachystala som na policu čisté uteráky." 

   Dôkladne sa osprchoval, použil sprchový gel s vôňou levandule, aby jej príjemne voňal. Nechal uterák omotaný okolo bokov. 

   Julka na neho čakala v priesvitnom negližé. Boli jej vidieť pevné prsia a pekné oblé boky. Zaviedla ho do obývačky, uložila na váľandu. 

   Sadla si na neho rozkročmo a začala bozkávať na ústa a šla stále nižšie. Vyznala sa. Uchopila mu do ruky stoporený úd. Profesionálne ho zasunula do úst. Cmúľala ho a lízala žaluď. Po chvíli uznala, že je už dosť vzrušený. 

,,Môžem ti navliesť prezervatív?" 

,,Ja som doniesol voňavý s lubrigačnou vrstvou." 

   Usmiala sa a začala mu ho navliekať. Veľmi sa jej nedarilo, lebo mala nalepené umelé nechty. 

Nakoniec to zvládla. 

Nasadla si pomaly na penis a zdĺhavými pohybmi ho dráždila. 

Ale aj ona pociťovala príjemné vzrušenie, ticho vzdychala a zrýchľovala pohyby až za okamih v slastnom orgazme klesla na jeho hruď. 

,,Musím si dať na chvíľu malú pauzu," sadla si a zapálila cigaretu. ,,Ponúkni sa." 

,,Ďakjem, nefajčím." 

,,A červené víno s kolou si dáš?" 

,,Neodmietnem." 

   Julka si pohodlne ľahla na váľandu a roztiahla nohy. 

   Petrovi nebolo viac treba. Okamžite si kľakol medzi ne a pomaly zasúval penis do jej vlhkej vyholenej mušličky. Vzrušovalo ho, keď videl, ako vniká do jej vagínky. Počul a vnímal jej slastnú reakciu. Bolo evidentné, že sex jej skutočne robí dobre a nefilmuje vzrušenie. To ho ešte viac rozpálilo a vyburcovalo. Prudšie a rýchlejšie prirážal. 

   Obtočila nohy okolo jeho bokov a nadvihla sa. Nohy sa jej vystreli, akoby v nich mala kŕče a zaklonila hlavu dozadu. Hlasno vydýchla. 

   Pocítil, ako mu semeno tečie do prezervatívu. Slastne si to užíval, nechal v nej penis a klesol na jej telo, ale podoprel sa na lakťoch. Bozkával ju na krk a ušné lalôčky. 

    Ich zrýchlený dych sa vracal do normálu. Sústredene vyťahoval penis z vagíny, pričom rukou pridržiaval prezervatív, aby neostal v nej, lebo veľkosť penisu sa zmenšovala. 

,,Páčilo sa ti to, Peťo?" 

,,Samozrejme. Si výborná a skúsená." 

,,Aj ty si dobrý. Tvoja žena bude mať z teba radosť. Vieš sa výborne milovať. Ak budeš chcieť, pokojne mi zavolaj a môžme sa dohodnúť na ďalšom stretnutí." 

,,Určite sa ozvem." 

,,Ak máš kamarátov, ktorí by mali záujem o sex za finančnú odmenu, daj im moje telefóne číslo." 

Položil peniaze na stôl. 

,,Ďakujem." 

Osprchoval sa. 

Z okna mu ukázala zastávku autobusu. Nechcela, aby ich niekto z jej známych videl spolu. 

   Keď šiel na mestskú dopravu, zbadal ju v aute prechádzať, okolo neho. Zamávala mu. 

   Doviezol sa do centra. Tam presadol na električku a zašiel do Rače. Obzeral známe miesta zo študentských čias. 

Zašiel do útulnej reštaurácie. Posedel tam, objednal si kávu, malinovku a jedlo. 

  Pochodil ešte po hlavnom meste a vydal sa na spiatočnú cestu. 

 

                                                         Koniec druhého dielu. 

 

   Pripravujem pre vás Hanku a Beatu.  


4 názory

Áno, samozrejme je to odvaha. Ale ako sa hovorí: risk je zisk. Mala auto, ale staršie. V druhej časti sa dozvieme, prečo si takto privyrábala. Ja osobne by som sa tiež bála, že môžem natrafiť na násilníka a nedaj Boh vraha, ale proste , čo sa dá robiť, riskujú. 

   Toto sa udialo, viac ako desať rokov dozadu. Teraz je to ešte  rozšírenejšie. Mnohé ženy majú prenajaté byty, len na tento účel. Usporiadávajú aj skupinové stretnutia neznámych ľudí a podobne. 

  Hold, je to harazd aj so zdravím. Ale viem, že to tak funguje. Stačí otvoriť internet.   


Teším sa, ak si niekto nájde čas a zastaví sa, prečíta si moje amatérske výtvory. A zvlášť sa teším, keď si niekto dá námahu a napíše komentár. Je to pre mňa obrovské vyznamenanie. 

   Prešla som znova text. Urobila som opravy a tiež aj preklapy. Pred nedávnom mi bolo vyčítané, že píšem krátke vety. Preto sa snažím pridávať k nim aj niečo navyše. Ale ako vidím, tak to asi nebudem robiť. 

  Ešte raz ďakujem.


Tak asi chudá, potrebná tak nebyla, když jezdila autem.Stejně je to odvaha, když neví, kdo se přihlásí.


ysslandia
11. 11. 2018
Dát tip

aby som v prvom rade zredukovala vety, aby text dostal šmrnc.Napr.:

Vždy sa vyskytol zádrheľ, ktorý vadil jemu, alebo jej a bol koniec / krátkej známosti. /

Do očí mu padol inzerát// tohto znenia: //atd atd- takisto upraviť-opravit gramatiku / 25ročná,pár preklepov-/ 

možno práve skrátením viet a ucelením kontextu by si dostal text do polohy, v ktorej by obsažnosť bola hutná a nútila mňa ako čitateľa text priam hltať.

 


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru