Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Erotické spomienky p. Hlbočana. Erika - I.II. III. diel

28. 11. 2018
2
4
1110

                                                                Erika - I. diel 

 

   Ubehlo päť rokou od doby, kedy Peter začal milostný život s dámami, ktorým platil za sexuálne služby. Tieto jeho avantúry nevykonával so stoickou presnosťou. Keď mal dostatok peňazí a veľkú chuť po sexuálnych radovánkach tak stačilo zobrať do ruky erotický časopis a žena ochotná poskytnúť svoje telo za peniaze bola na svete. 

    Keď mu tiahlo na štyridsiatku vzdával sa pomaly nádeje, že by si našiel ženu, ktorá by bola ochotná znášať jeho nevyspytateľnú povahu, ktorej prestával rozumieť aj on sám. Uzatváral sa do seba. Vytvoril si vlastné chápanie a interpretáciu slov ľudí vo svojom okolí. Striedanie nálad, bez príčiny nebolo ničím neobvyklým. Keď mal dobrú náladu zdalo sa, že sa vznesie do výšin. Rozdával okolo seba eufóriu, no, ak mu niekto, len málo čo povedal, jeho postoj sa zmenil, ako šibnutím prútika. Okamžite sa hneval na celý svet. 

   Jeho kolegovia ho vyhodnotili, ako konfliktného človeka. 

    Pracoval vo firme v meste neďaleko dediny, kde žili jeho rodičia. Zatiaľ býval u nich. No, túžil po samostatnosti. Kvôli tomu účelu si založil stavebné sporenie, aby sa, čo najskôr priblížil k snu - kúpiť si vlastný byt, kde ho nebude nikto kontrolovať. Môže si tam vodiť sexuálne objekty a užívať si neviazané radovánky. 

   Už dlhší čas sa nedotýkal ladných kriviek ženského tela. Preto znova siahol po osvedčenej metóde, ktorá ho zatiaľ nesklamala - erotický časopis OKM. 

   Pomaly prechádzal jednotlivé inzeráty, pokiaľ nenašiel ten, čo ho zaujal. Znel: 

           ,,Štyridsať ročná, vydatá, hľadá muža za účelom sexu. Žiadne záväzky. Nitriansky kraj." 

 

   Párkrát ho prečítal za sebou a hľadal v tých riadkoch aj to, čo tam nebolo napísané. Zaujalo ho, že sa nezmienila o finančnej odmene. 

    Rozhodol sa a napísal jej list. Do odpovede pripísal aj telefónne číslo. 

    O tri týždne zavolala. Jej hlas bol príjemný a milý a taktiež aj vystupovanie. Dohodli sa na stretnutí na odľahom mieste v Nitre. Ani jeden z nich netúžil po tom, aby ich náhodou zahliadol niekto z okruhu známych. 

   Čakal ju na nábreží rieky Nitra. Už z diaľky videl, že sa k nemu blíži príťažlivá brunetka, menšieho vzrastu, štíhla. Elegantne oblečená. Jej ústa sa na neho usmievali. Cítil z nej vyžarovať pozitívnu energiu. Jednoducho povedané, bol to typ ženy, ktorá ho dokázala okamžite zaujať. 

,,Ahoj. Tuším, že čakáš na mňa, nie? Volám sa Erika." Pristúpila bližšie a vystrela k nemu ruku. 

  Peter bol trocha v pomykove. Po všetkých svojich avantúrach čakal už všetko, ale takú milú a inteligentnú sympošku nie. 

,,Prepáč, som zaskočený." 

,,A čím?" 

,,Tebou. Urobila si na mňa veľký dojem. Vzhľadom aj vystupovaním. Preto pôsobím, ako nesmelý mladík. Prejdeme sa?" 

,,Môžme." Erika začala rozprávať o bežných veciach. Pôsobila na vonok ako odvážna žena, ale vo vnútri si musela dodávať silu. 

    Po chvíli si sadli na lavičku. ,,Som smelý, ja viem, ale nedá mi to, musím sa opýtať. Prečo si sa rozhodla dať si erotický inzerát, lebo som nevidel, že požaduješ peniaze. Keby to bolo kvôli nim tak to chápem, ale... žena ako ty môže mať mužov koľko chce." 

,,So mnou je to trocha komplikované. Som učiteľka na základnej škole, preto musím dbať o svoju povesť. A okrem toho som vydatá a mám desať ročného syna z prvého manželstva." 

    Peter pokrútil hlavou. ,,Priam ideálny život. Teraz rozumiem ešte menej." 

,,Možno sa ti to takto javí na prvý pohľad, ale môj muž je orientovaný viac na mužov ako na ženy. Keď som si ho brala, nevedela som o tom. Až časom mi o tom povedal, keď som sa ho pýtala, prečo ma už v posteli nechce milovať. A okrem toho má cestovnú agentúru, ktorá mu dáva možnosť byť, čo najmenej doma. Veľmi sme sa odcudzili. Nespája nás už nič. Občas sa stretneme v našom byte, povieme si len tie najnutnejšie veci a zase ide každý po svojom. Myslím, že rozvod je na spadnutie. Ale i tak chcem zachovať diskrétnosť a nechcem sa pred susedmi ukazovať s cudzím mužom." 

,,Už teraz rozumiem. Ja som slobodný, takzvaný starý mládenec. Nemám, ani vážnu známosť. Mám vysokú školu - Chemicko - technologickú v Bratislave. Dlho som pracoval v Banskej Bystrici, lenže pred rokom som dostal ponuku, a tak som sa vrátil do rodného kraja. Tam ma nič nedržalo." 

,,Vážne? Ja som študovala v Bystrici na Pedagogickej fakulte." 

   Obidvaja sa potešili, že ich mnoho vecí spája. Cítili sa spolu ako starí priatelia, ktorí sa po rokoch opäť stretli. Bolo im navzájom príjemne. Peter v tom momente zabudol, že v inzeráte mala napísané - žiadne záväzky. 

,,Nezdržujem ťa?" opýtal sa po dvoch hodinách príjemného klábosenia. 

,,Nie, nie. Sú prázdniny, nemusím ísť do práce. Syn je u starých rodičoch a muž... Boh vie, kde sa túla. Nemám sa kam ponáhľať a s tebou sa cítim príjemne. Si sympatický a dobrý spoločník." 

    Peter pri Erike zabudol na svoje depresie a nevrlé nálady. ,,Som rád, že ti je so mnou dobre, lebo ja môžem povedať to isté. Akoby som stretol ženu na ktorú som doteraz čakal." 

 

                                             X                                            X 

 

   Koniec prvej časti. Celkom budú tri.  

 

                                                                     II. diel. 

 

    ,,Dokedy môžeš ostať?" 

,,Aj do rána, ak budeš chcieť." 

,,Jasné, že chcem. Kam pôjdeme?" 

,,Ak sa neurazíš, tak ťa nepozvem k sebe do bytu, vieš, susedia toho veľa vidia. Zbytočne by sa klebetilo. Môžme ísť do hotela." 

,,V poriadku." 

,,Nevadí ti, že sa budeme stretávať, len v hoteli?" 

,,Vôbec nie. Prečo by malo?" 

,,Si ozaj milý a chápavý." 

    Peter mohol na nej oči nechať. Hovorí sa, že človek sa nedokáže zamilovať na prvý pohľad, lenže v tomto prípade to neplatilo. Cítil, ako v ňom narastá túžba po nej, po ich splynutí. Nebola to, len telesná potreba, ale aj duševná. Prvýkrát v živote sa zamiloval.

   Erika ho navigovala k hoteli, ktorý stál blízko paneláku v ktorom bývala. Po ceste kúpili červené víno a kolu pre zlepšenie už aj tak dobrej nálady. 

    Peter objednal dvojposteľovú izbu na celú noc. Keď prišli na miesto pokračovali v rozhovore, a pri tom popíjali víno. 

    Cítil sa v jej spoločnosti veľmi dobre, uvoľnene. Zabudol na všetkých stašiakov, ktorí ho v bežnom živote sprevádzali. 

    Chytil jej ruku, ona ho objala, začali sa vášnivo a spontáne bozkávať. Vyzliekli sa. Erika si nechala oblečené nohavičky, ľahli si na posteľ. Peter si obzeral tú červenú, čipkovú nádheru, ktorá zakrývala to najdôležitejšie zo ženského tela. Odvážil sa a položil ruku na jej menšie, ale pevné prsia. Stával sa nenásytným, bozkával ju nižšie a nižšie. Stiahol nohavičky a pozeral sa na pekne tvarované lono a vyholenú mušličku. Nežne prechádzal jazykom po ohambí, rukou roztvoril, uzamknutú vagínu a prechádzal po klitorise. Telo sa jej naplo a ticho vzdychala a držala mu rukami hlavu. Prst vsunul do otvoru lásky, cítil, že je vo vnútri vlhká. Kľakol si medzi jej nohy a penis, ktorý už bol pripravený na sex nasmeroval do roztúženej dierky. Pomaly vnikal do vnútra, a pri tom ju pozoroval. 

Slastne vzdychala. 

   Vychutnával si pohľad ako sa vsúva jeho tvrdý pevný penis do nej ako sa stáva súčasťou jej tela. Videl, že sex už dlho nemala, lebo jej vzrušenie bolo intenzívne. Po chvíli vystriedali polohu. Sadla si na neho a sama udávala tempo. Nasúvala sa a vysúvala na jeho tvrdý, krvou naliaty vercajcht. Rukami jej hladil prsia a dráždil tvrdé bradavky. Orgazmus, ktorý dosiahla bol veľký, cítil, ako sa jej chveje celé telo. Prsty jej rúk zovierali jeho ramena. 

    Milovali sa hodinu v kuse. Za ten čas vystriedali niekoľko milostných polôh. Zo zadu a dvakrát z boku. Prezervatív nepoužili. Dohodli sa, že nie je potrebný, keďže to nie je sex za peniaze a ona nestrieda mužov. Hľadala predsa stáleho priateľa na sexuálne hrátky. 

    Ležali vedľa seba, držiac sa za ruky a slastne si vychutnávali tieto okamihy. Ich mozgy zásoboval hormón šťastia. Peter v tej chvíli túžil len po jednom - po Erike. Jeho srdce, duša patrili jej. V tom momente bol ochotný prisľúbiť jej večnú lásku, lebo poznal, čo to slovo obnáša. Mal pocit, že mu narástli krídla a on chce lietať. Veril, že sa tak cítia všetci zamilovaní. 

   Osprchovali sa a šli do reštaurácie na večeru. Nezdržali sa dlho, lebo sa obávala, že by ju mohol niekto vidieť s cudzím chlapom a to nechcela riskovať. 

    Keď sa vrátili späť do izby Peter sa potreboval, uistiť, že Erika ho bude chcieť aj nabudúce, a preto spustil: ,,Môžem dúfať, že sa budeme stretávať?" 

Nahlas sa zasmiala. ,,Mne si bol tiež od začiatku sympatický. A teraz som zistila, že si aj skvelý milenec. Škoda len, že ešte nemáš kúpený ten byt, ktorý plánuješ. Mohli by sme sa stretávať u teba. Mali by sme väčšie súkromie na všetko a hlavne na milostné hry." 

   Peter bol šťastný, že Erika zvolila k stretávaniu sa. Lebo ju chcel stále viac a viac, nie len do postele, ale túžil mať ju aj ako ženu, partnerku, priateľku. 

   Bola jeho idol a sen. Neustále na ňu myslel, keď zatvoril oči, videl jej usmiatú tvár. Urobil, by kvôli nej čokoľvek. Premýšľal aj o tom, že sa s ňou ožení, keď  bude voľná. Nedokázal ju dostať zo svojej hlavy. 

 

                                                  X                                             X 

 

   Ešte nás čaká jeden diel, kde sa dozvieme, ako to dopadlo. Či z toho bola láska, ktorá trvá dodnes, alebo možno nie. Veď uvidíme... 

 

                                                                III. Záverečný diel.  

 

       Peter a Erika boli veľmi silno zaláskovaní. 

    Použijem slová z piesne Jána Nedvěda, v ktorej sa pýta, koľkokrát môže byť človek zamilovaný? Snáď, dvakrát, či trikrát, ale on nesúhlasí a odpovedá, ó nie, aj raz je dosť. 

   A presne, tú osudovú lásku, ktorú človek stretne, len raz za život prežíval Peter. Tešil sa na každé dostaveníčko so svojou vysnívanou láskou. I napriek tomu, že nebol vôbec romantik, uznával, len čísla, racionalitu a fakty. On, ten technický typ, uzatvorený vo svojom svete začal veriť, že niečo ako láska skutočne jestvuje. Zasiahne, keď ju človek absolútne nečaká, nie je na ňu pripravený. No, ona sa ozve a zaklope aj na srdce, ktoré neuznáva súzvuk a spriaznenie ľudských duší. 

   Peter sa na každé stretnutie s Erikou tešil, ako malý chlapec, ktorý očakáva Vianoce. Áno, každé ich spojenie predstavovalo pre neho obrovský dar, ktorý mu dávala v podobe ich vzájomného splynutia. 

   Schádzali sa pravidelne v tom istom hoteli. Peter dopredu rezervoval izbu. Prišiel tam. Pripravil víno, sviečky a čakal. 

    Erika sa vytratila z domu a diskrétne vkĺzla za ním do hniezdočka lásky. Nemohla zostávať až do rána, syn sa vrátil z prázdnin, jej začala škola a manžel sa občas cez víkend ukázal doma. Hoci sa k sebe správali, cudzo nechcela mu dať zámienku, aby rozširoval zvesti, že ona rozbila ich manželstvo. 

     Peter a Erika sa veľmi zblížili. 

    Po milovaní ležali, hladili sa navzájom, alebo sa, len držali za ruky a rozprávali. 

,,Vieš, svojho prvého manžela som spoznala na vysokej škole. Prežívali sme spoločne všetky skúšky. Úpechy aj nezdary. Všade sme chodili spolu. Och, aká som bola naivná, mladá a zamilovaná. Verila som, že naše manželstvo zotrvá večnosť." Zamyslene vzdychla. ,,Potom nasledovala klasika. Sobáš a spoločný syn. Zo začiatku sme prežívali ešte dozvuky zamilovanosti, ale potom... Po revolúcii pribúdali striptízové bary, porno videá, časopisy a manžel bol toho súčasťou. Začal v sexe experimentovať. Nakúpil rôzne pomôcky a chcel, aby sme ich vyskúšali. Lenže, nie každá žena má k tomu sklony. Nastali prvé hádky a môj naruživý manžel si našiel milenku. Syn mal v tom čase, len jeden rok," prestala rozprávať a zamyslela sa. 

    Peter vedel, že spomienky sú pre ňu nepríjemné. Hlavne tie, ktoré sa týkali nevery. Preto si ju pritiahol bližšie k sebe a pohladil ju po lícu. ,,Ak, nechceš, nemusíš mi to hovoriť, hoci ťa rád počúvam." 

   Milo sa na neho pozrela. ,,Chcem ti o sebe povedať všetko."  

  ,,Som rád, pokračuj," dodával jej potrebnú odvahu. 

,,Tá jeho milenka bola zdravotná sestra a vychádzala mu viac v ústrety, čo sa týkalo jeho sexuálnych požiadaviek. Navštevovali swinger kluby a stretnutia. Vyhľadávali nuda pláže, skúšali sex s výmenou partnerou, sex v trojke, štvorke... Proste všetko to, čo ja som odmietala z princípu morálnych zásad. Nasledoval rozvod. S druhým manželom som sa zoznámila náhodne, na dovolenke. Zo začiatku to bolo medzi nami fajn, no časom som zistila, že si viac obzerá mužov ako ženy. Nakoniec sa mi priznal, že som bola, len jeho aliby pre okolitý svet, aby ho nezačali podozrievať, že je gay, čo aj bol. Nemám šťastie pri výbere partnera," vzdychla. 

   Pohladil ju po vlasoch. ,,Erika, vieš dobre, že ťa milujem, keď budeš voľná môžme sa vziať."

   Neodpovedala. Možno zo strachu z nového manželstva, alebo už neverila nikomu. Ktovie? 

 

                                                        X                                   X 

 

    Hovorí sa, že nič pekné, ani zlé netrvá večne a presne takto to bolo aj v tomto prípade. 

    Ich vzťah odhalili. V tom hoteli, kde sa stretávali prebiehalo školenie. Náhodne stretli jej takzvané kamarátky, ktoré za horúca doniesli jej manželovi správu, že sa držala za ruku s mužom a šla s ním na izbu. 

   Ten jej urobil zo života peklo. Povedal to jej rodičom, že rozbíja rodinu. Nezabudol sa o tom zmieniť, pred jej kolegami v škole. Každý bol proti nej. Ukazovali si na ňu prstom. Rodičia jej dohovárali. 

   Veľmi zle to psychicky znášala, trápila sa. Nastalo voči nej bojové ťaženie, petície. Pod obrovským tlakom odišla zo školy. Rozviedla sa. 

   Tieto udalosti sa podpísali pod jej zdravotný stav. Chodila po lekároch. Duševne tú ťarchu neuniesla a zrútila sa. Rok maródovala a nakoniec skončila v invalidnom dôchodku. 

   Po vzájomnej dohode sa rozhodli, že sa nejaký čas nebudú stretávať, kým sa celá záležitosť neupokojí.  

 

                                                         X                                        X 

 

     Po roku mu zavolala a pozvala ho k sebe do bytu na návštevu. Peter k nej stále prechovával hlbokú náklonosť a lásku. Bol ochotný s ňou žiť a oženiť sa. 

   Erika o tom tak celkom presvedčená nebola. Váhala. Nie preto, že by ho nemala rada, ale skôr myslela na neho a jeho rodinu. Predsa len, dvakrát rozvedená s dieťaťom, vedela, že by Petrova mama, hlboko veriaca, nesúhlasila s týmto zväzkom. 

   Peter zatiaľ nežil so žiadnou ženou v spoločnej domácnosti, a preto sa jej zdal - nezrelý na manželstvo. 

   Dohodli sa, že ostanú iba priatelia, ktorí si občas zatelefonujú, napíšu. 

   Pre Petra to bola obrovská strata. Nemohol zabudnúť na to pekné, čo medzi nimi stálo. Všetky tie spomienky ho neustále prenasledovali. Nosil ju v srdci a spomínal na ňu ako na lásku svojho života. 

  Neostala mu po nej, ani fotografia. Preto na internete vyhľadával ženy jej podobné. Stiahol si ich obrázky do albumu, aby mu ju stále pripomínali. 

 

                                                        X                                               X 

 

                                                                           Doslov: 

 

     Skoro po osemnástych rokoch ju Peter znova našiel na face-buku. Skôr zo sentimentu. Erika žije sama. Navštevuje ju často syn s nevestou a malým vnukom. Po Petrovi si nenašla vážnu známosť. Je zatvorená vo svojom svete, ktorý jej vyhovuje. Trpí psychickými problémami. Do školy sa už nevrátila, je stále v invalidnom dôchodku. S Petrom si občas napíšu blahoželanie k narodeninám, meninám, ale už, ani jeden z nich sa nechce vrátiť do minulosti. Majú svoje životy, ktoré ich napĺňajú. 

 

                                                                       Autorka. 

 

      Ako nestraná spracovateľka príbehu si kladiem otázku: Ktovie, ako by to dopadlo, keby sa boli pred osemnástymi rokmi zobrali? Stretlo by ich manželské šťastie, alebo by si Erika pripísala tretý rozvod? Lebo Peter tiež nie je jednoduchá povaha. Môžem to potvrdiť z vlastnej skúsenosti. 

 


4 názory

Tak to už v živote chodí. Stávajú sa aj smutné veci. A niekedy sa nám život dokáže poriadne zamotať. Človek by si myslel, že mu bola súdená, ale nie. 

   Odpoveď na tvoju otázku, či ju počas toho roka kontaktoval. Nie. Ona si to nepriala, lebo chcela, aby sa trocha upokojili vody. Dokonca aj riaditeľ školy začal proti nej zbrojiť. Prečo? Lebo si na ňu myslel a ona nechcela. Tak ju nakoniec odtiaľ vyštval. Áno, sú aj rozvedené učiteľky, veď nežijeme v 18. storočí, ale hovorí sa, že: Kto chce psa biť, palicu si nájde. A proti nej sa zodvihla vlna odporu zo strany rodičov a kolegov, dokonca riaditeľa, že to nevydržala a odišla.  

    Teraz je spokojná. Má vnuka, ktorému sa venuje. Žije sama a nechce to zmeniť. 

    A kto vie ako by to s nimi dopadlo, keby sa aj tak zobrali? Tú  otázku si kladiem aj ja. 


Božka
29. 12. 2018
Dát tip

Práve som dočítala poslednú poviedku, ktorá bola veľmi dojímavá a zároveň aj smutná. Dlhšie som premýšľala nad osudom obidvoch ľudí. Asi boli aj dosť podobní povahovo, preto si spolu rozumeli. Škoda, že to tak skončilo. Je mi ľúto tej ženy, že takto nemilo skončila. Veď keby sa vysvetlilo na súde pri rozvode, prečo tak konala, určite by ju okolie za to neodsúdilo ani rodina. A potom mnohí učitelia sú rozvedení. Nie je to žiadna rarita ani nikdy nebola v minulosti. Skôr si myslím, že tá žena bola psychicky dosť labilná a potrebovala silného partnera, ktorý by ju vedel podržať v živote, pomôcť jej v rozhodovaní, v konaní a byť jej oporou v živote. A toto u neho nenašla. Preto sa obávala, či by to bol vhodný partner pre ňu a jej syna do života. Lebo mi tam chýba tá časť ako sa správal on - Peter v tom čase, keď mala všetky tie problémy doma, v práci v rodine, rozvod, lekári, choroba... a pod. Ak sa naozaj stiahol na 1 rok a nechal ju v tom samú... tak to ju len ubezpečilo v tom, že nebude za ňu bojovať a nebude pre ňu dostatočnou oporou v živote. 

Teraz už po mnohých rokoch má každý svoj vlastný prežitý život a je zbytočné sa vracať do minulosti.

Ktovie ako by to bolo vo vzťahu. To vie len život napísať. Osud to chcel asi inak.


No, neviem Ruženka, či by boli spolu. Ja skôr tipujem, že by sa boli skôr, či neskôr rozviedli. Lebo ona má psychické problémy aj on a dosť vážne. Už pár rokov berie tabletky, ktoré ho udržiavajú v ,,pohode." Prezradím, že aj on bol rok na PN kvôli depresiám. A keď sa dajú takí podobní dvaja ľudia dohromady, či by to robilo dobrotu, no neviem?

   Už je zbytočné o tom polemizovať. Viem, určite, že sa neplánujú dať dohromady.   


Dočetla jsem hned, jak jsi to uveřejnila. Myslím, že by byli jako ostatní manželské páry. Kdo dnes není trochu "podivný", že? Měli by společné vzpomínky a nebyli by sami. To není dobré. Jiný žánr, ale působivé, čtivé, sonda do milostného života lidí.Dávám tip


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru