Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

08.12.2018 - Trnava: manželská poézia a mirka ábelová

05. 12. 2018
0
18
1020

https://www.facebook.com/events/2685548461669440/

Miesto: Štefánikova 4, Kubík - Trnava 

Čas: 18,00

Poézia v Kubiku nie je novinkou. Novinkou však sú dve zbierky, ktoré spracúvajú aktuálnu životnú situáciu ich autorov. 
Obe zbierky pritom spája rodinná tématika zahŕňajúca v jednom prípade počiatočné štádiá inštitucionalizovaného rodinného zväzku a v druhom prípade obdobie materstva. 
Autorov oboch projektov netreba v Trnave obzvlášť predstavovať. 
Manželské a autorské duo Ivona Pekárková a Vlado Šimek nás zoznámia s Manželskou poéziou 
https://www.facebook.com/manzelskapoezia/
a Mirka Ábelová s Večným pocitom nedele 
https://www.facebook.com/mirkaabelovafanpage/
Nevšednú no príjemnú atmosféru hudobne doplní Enol, ktorého Short story si môžete vypočuť trebárs aj na Spotify. 
https://www.facebook.com/enolonetwo/


18 názorů

no manzelsky sobotny obed mi nenapadol. skoda


agáta5
06. 12. 2018
Dát tip

ach zó... se to musím naučit nazpaměť :)) zopakujeme, neboj :)


agáta5
06. 12. 2018
Dát tip

.. čajem z afriky


to by bolo fajn. dalsie publikum


agáta5
05. 12. 2018
Dát tip

zachovalý


no vypadal mlade - na to ze bol po dvoch detoch.....


agáta5
05. 12. 2018
Dát tip

vypadal mladě a seděl v písmáckým koutě, tak to byl zbora :)


no neviem ci bol mlady. ale bol to ten ktoremu som vravel ze je v pismackom kute.


agáta5
05. 12. 2018
Dát tip

a díky za avi, fajn počtení tvého komentáře... Brno :)  tak teď víš, že musíš lidem nosit specielní cigára :)) 


agáta5
05. 12. 2018
Dát tip

ten mladej kluk, co seděl kousek od nás a měl pivo byl zbora?


v prahe nieco natacali na mobil. ale nevidel som to. v podstate nemame ani vela fotiek. proste andrgrand:-)

ale inak myslim ze dopadlo celkom fajn. v prahe desat minut pred akciou boli asi traja ludia a petr stengl nas upokojoval ze su protibabisovske demonstracie. bolo to zvlastne lebo nikto okrem neho o ziadnych nevedel. no. kazdopadne o 19,00 ked sa mala akcia zacat tak to bolo rovnake. nakonec to dopadlo happy endom a ludi doslo dost. pridavali sa stolicky. a v tom malom priestore tych cca 20-30 ludi posobili ze sa naozaj musia tlacit:-) dosli aj agata qicala a zbora. --- ziaden vyber som nedostal.

 

bratislava: pohode akcia. zasa maly priestor takze posobilo ze doslo vela ludi. dosiel aj minim a cital jaza. jazu sme pred citackou zavolali do nasej oblubenej krcmy. dosiel tam asi dve minuty pred nami a pisal mi nenavistne smsky ze kde to kurva je a ze si z neho robime picu. citacka dopadla dobre. vela kamartov si kupila nasu knizku. hovorili ze pre rodicov. pochopil som ze som stary.

 

brno: doslo najmenej ludi.vacsinou kamosi kamosov.  ale bola tam ivonina teta s partnerom a jeho synom vraj ultramaratoncom. asi je znamy. ivona tvrdila ze ho jaza spoznal. --- ja som mal zapchu tak som za cely den zjedol len polievku gutalax a zalial to kontusovkou. no. --- kazdopadne asi polka publika sa zhulila. takze sme im prisli zabavni a  smiali na nasich basnach a potom si kupovali nase knizky. --- atmosfera bola teda nakoniec najlepsia. a ja si po par kontusovkach mohol dat pivo a a hermelin.....

 

--- text bol prelozeny do pismactiny

 

+ avi spomenutym

 

 


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru