Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Tichá noc

06. 12. 2018
8
10
775
Autor
Zordon

V malé plence

pro kojence

zněla tence

flatulence.


10 názorů

Kočkodan
07. 12. 2018
Dát tip
Ze já radeji nedrzel hubu... ;-)

Prosecký
07. 12. 2018
Dát tip

Konečně se dpbíráme výsledku:

Kočkodan tvrdí, že "tohle dílko stojí za prd", převedeno z hospodské do intelektální češtiny to znamená, že "užitná i směnná hodnota tohoto díla je velmi nízká". Ptejme se, jestli tedy užitná a směnná hodnota pokryjí alespoň (průměrné, mezní) náklady s jeho produkcí spojené. A tu se od autora dovídáme, že náklady byly velmi nízké, ba nebojím se označit za limitně nulové - zejména ze subjektivního pohledu nabízejícího. 

Shrnu tedy hypotézu, že dílko přece jen dosahové ziskové marže, protože nulové náklady jsou nižší než (byť etrémě nízká) cena, jíž lze dosáhnout v rovnovážném stavu, tedy když poptávka rovná se nabídce.


lastgasp
07. 12. 2018
Dát tip

I v samotné mysli je pojistný ventil. Tentokrát fungoval výborně!


Zordon
06. 12. 2018
Dát tip

Prosecký, to šlo samo. Je to psáno z vnitřního přetlaku.


Kočkodan
06. 12. 2018
Dát tip
Prosecký, cítím (lidově větřím), že by na tvé poznámce mohlo něco být...

Diana
06. 12. 2018
Dát tip

:-)


Prosecký
06. 12. 2018
Dát tip

Kočkodane, to nemůžeš říct: Musíš poměřovat cenu a náklady. Zordone, za jak dlouho jsi  to napsal a jaké jsou náklady ušlé příležitosti?


atkij
06. 12. 2018
Dát tip
:)

Kočkodan
06. 12. 2018
Dát tip
Líp je Lence. Zordone, tohle dílko stojí za prd... ;-) ;-)

tichá...něco je ve vzduchu...


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru