Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Podzimní les

10. 12. 2018
7
5
463
Autor
RUZIGEL

Les obnažený,

bez listí,

ztrácí soukromí.

Po jeho měkkém koberci

nohy lehce jdou.

Ale úkryt najít

nemohou.

Zato slunce je tu doma.

Prozáří celý les bez zábran.


5 názorů

RUZIGEL
02. 01. 2019
Dát tip

Lído,děkuji.Obě máme rády křišťálové studánky.


neznamaxy
01. 01. 2019
Dát tip
*/ já souhlasím, les miluji od dětství. V něm jsem si hrála, později i tančila na báseň "Znám křišťálovou studánku" pro jiné vesnické děti.

RUZIGEL
12. 12. 2018
Dát tip

 

Leraku, dík. Už je ten les fakt jiný.

Jano tys to popsala přesně.Les je vždy krásný.


vesuvanka
10. 12. 2018
Dát tip

Růženko, báseň je krásná :-))) TIP. Připomněla mi  dávný výlet v Podkrušnohoří:

Tady začínají hory s názvem Krušné. Zatím se krušné vůbec nezdají. Naopak. Slunce se slabě opírá do korun buků s šedostříbřitými kmeny a větvemi a listí v barvách mědi dodává jas. Kam se paprsky nedostanou, tam je temněji, což dodává lesu větší hloubku. Je bezvětří a listí jen zvolna a neslyšně padá k zemi, kde vytváří červenavý koberec, z něhož vykukují spletité kořeny stromů a místy šedavé kameny.  Nebude dlouho trvat, kdy první mrazík promění obraz lesa. Z hustého koberce se budou tyčit stromy s bezlistými  větvemi  perfektně graficky vyvedenými. Obloha zešedne a objeví se první vločky sněhu.... 


Lerak12
10. 12. 2018
Dát tip

Super, Ruzigel  Ale v poslední chvíli. Dívám se právě oknem do šera  a do bíla padá les...


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru