Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Návrat pod obojí

20. 04. 2002
3
0
1284
Autor
sslunce

-Jsem opět zase někde mezi nebem a zemí. Určitostí si nejsem příliš jistá, neboť ani sebou nejsem. Jízdou směrem, procházely se mé myšlenky, narážejíce jedna o druhou.

V tom koště, které kdysi dobře metlo, nezdálo se již býti víc než kusem z kusu tuctového zboží.

Práh se rázem zvlnil a nebylo již o čem dumat.

Překonám to.

Zvolám si v duchu.

Přes všechna úskalí co nesou si lidé z procházek zpět domů, přes nekonečnost startů a cílových pásek, přes mosty, spáleniště naděje a zatracení, zvolila jsem zkoušku, sebe samotnou dostat zpět do zaběhlého řádu výčitek a pokornosti.

Poklekám jen zlehka, dláždění studí jako první přízemní mrazíky co narážejí do obličejů brzkých probuzení. Klečím. Poslouchám klapot času, obíhá tiše, necitelně se prochází po tělech živoucích figurín.

Oči jsem otevřela a hle, intuice.

Blbost, šeptá do toho druhá část.

Tichoooooooo, vždyť se z toho jeden zblázní.

Chci jedno pořádný koště , jeden skutečnej práh, a dost.

 

 

 

 


Wicana
22. 04. 2002
Dát tip
tip za nádheru, chtěla bych letět, a to přes všechny boule, letět přes neprůstřelná zrcadla.., a nezanechat obraz, ani otisk protože nejvíc stop je těch, které nezanecháme těch, které vznikají, jenom přenosem myšlenek tak jako si přenáším do pokoje slunce..

Wicana
22. 04. 2002
Dát tip
pst, pani domácí neví, že celou noc svítím :--)

Mpj
22. 04. 2002
Dát tip
:-)

lištička
21. 04. 2002
Dát tip
nádherné

chorus
21. 04. 2002
Dát tip
Nemám slov, to je dobře ne? Fakticky si mne dostalo. A dost...

Astalavista
20. 04. 2002
Dát tip
Básně? Uf, sub utraque specié...:)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru