Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Šárka III.

20. 12. 2018
5
16
1271
Autor
Delectatio

Závěrečný díl trilogie. Ještě méně přístupný, než ty předešlé ;)

Mám milenku.

Tak v duchu nazývám svoji nevlastní mamku. Mimochodem, už ji neoslovuji mami, ale Šárko. Moc se jí to nelíbí, ale co nadělá, že jo?

Ano, promluvily jsme si. Rozhovor měl velmi vážný, dospělý tón. Šárka se pokoušela o zdůraznění autority. Vychovává mě od jedenácti, je to moje máma a tak dál. To co se stalo, se dá omluvit mými hormony, sama si pamatuje, jak to bylo v mládí těžké, když člověk neměl partnera…

Ale to co se stalo, byla výjimka!

Nikdy – a na to slovo kladla až groteskní důraz – se to nebude opakovat! Pomohla mi od momentální indispozice, ale pokračovat v tom rozhodně nebudeme! Vždyť by ji mohli zavřít!

No, nemohli – nejedná se o incest, ale nechala jsem ji přitom.

Mluvila mírně a s láskou a vůbec byla tak dojemně rozpačitá. Kdybych nevěděla, že masturbovala v koupelně jen hodinu po té, co mi to udělala na gauči, možná bych jí to celé i věřila.

Také jsem si uvědomila, že to s tátou nemá lehké. Ve dvaapadesáti už mu libido pomalu říká vale, navíc má často službu v nemocnici, jezdí po republice po konferencích, a přitom má doma nadrženou bohyni v nejlepších letech.

Takže jsem se omluvila, slíbila, že budu pravidelně masturbovat a v dohledné době si najdu nějaké to děvče. Jako by bylo jednoduché mít v osmnácti lesbický vztah! Slíbila jsem všechno, co chtěla a dala jí pusu na dobrou noc.

Dlouhou, horkou pusu.

Myslím, že obě víme, že to neskončilo. Jsem jako ve snu a bojím se, že se probudím.

Šárka se zatím tváří, že to všechno bere vážně. Jednou jsem se jí pokoušela vetřít do sprchy. Vyhodila mě. Jednou jsem k ní zase přilehla na pohovku a požádala ji o hlazení. Už jsem si vyhrnovala tričko, ale Šárka se s omluvou zvedla. Doslova mi shodila hlavu z klína!

Je pátek odpoledne. Zabouchnu dveře a batoh hodím do rohu.

„Co bylo ve škole?“ houkne na mě z obýváku. Šlape na stepperu a sleduje nějaký historický dokument.

„Nic,“ pokrčím rameny.

„Jak jinak, že jo?“ usměje se a mrkne na mě.

Má na sobě elasťáky a tílko. Vlasy stažené do ohonu. Ruce a ramena se jí lesknou potem. Je rudá a zadýchaná, takhle musí vypadat při milování.

„V lednici jsou lasagne jestli chceš?“

„Táta přijede až zítra?“ ujistím se.

„Jo jo,“ odpoví zadýchaně.

O hodinu později sedí v tureckém sedu na gauči, je vysprchovaná, popíjí ionťák a palcem druhé ruky roluje v telefonu. Má na sobě župan a vlasy zamotané do ručníku. Kypí zdravím a ženskostí.

Já se také vysprchovala, jako pokaždé, když se chystám k útoku. Ale oblékla jsem si dlouhé tílko pod zadek. Kouká mi jedno rameno, připadá mi to sexy. Taky nemám kalhotky, z čehož hořím vnitřním plamenem jako drak z nějaké fantasy. Bojím se, že začnu chrlit oheň a zapálím obývák.

„Chceš vyfenovat?“ nabídnu se.

„Neměla by ses pomalu připravovat na maturu?“

„Času dost.“

Přinesu fen, Šárka sundá z hlavy ručník a rozbalí tu svoji černočernou hedvábnou nádheru. Suším jí vlasy a pečlivě je pročesávám. Šárka si stáhne župan z ramenou. Je nádherná jako Venuše. Vlásky jí létají kolem šíje.

Přepadá mě touha, chci se s ní mazlit. Chci, aby se naše nahá kůže dotýkala.

Vypínám fen. Postavím se před ni.

„Šárko?“

Rozhodla se, že bude tohle oslovení ignorovat. Dál čučí do telefonu.

„Mami?“

Konečně vzhlédne a usměje se. „Copak?“

„Sluší mi to?“ vyhrnu si tričko.

Včera jsem se dokonale vyholila. Byla to tedy fuška. Pracovala jsem na tom snad půl hodiny a celou dobu měla strach, že si omylem udělám obřízku. Na druhou stranu, kdybych věděla, že je to tak vzrušující, udělala bych to už dávno.

Poprvé po několika letech jsem si to udělala před zrcadlem.

Před chvílí ve sprše jsem to strniště ještě jednou přejela, roste to děsivě rychle.

„Peťulo,“ nakrčí Šárka čelo. „Nech toho.“

Poslušně zase tričko spustím a zrudnu. Připadám si u toho svádění jako mamut v továrně na žárovky.

Sednu si k jejím nohám, aby mi zase neutekla, a pro jistotu pokládám hlavu na její koleno zabalené do županu.

V důvěrném gestu mi zastrkává lokny za ucho. Usmívá se na mě.

Jenže já to nehodlám tak lehce vzdát. Pomalu zatáhnu za cíp a odhalím její koleno.

Stále se na mě dívá. Její úsměv trochu tuhne, ale nic neříká. Zatáhnu ještě víc a odhalím levé stehno až k tříslům.

Čekám, že se zvedne a odejde. Důvěra v to, že se jí to minule také líbilo, je velmi chatrná. Už mám zase strach, že ze sebe dělám idiota.

Bříšky prstů ji hladím po stehně až nahoru k tříslům, a přitom se snažím jakoby nenápadně odtáhnout i druhý cíp pod mojí tváří, a odhalit druhé stehno. A hlavně to, co má mezi nimi.

Šárka naprázdno polyká a očima nesouhlasí. Ale neutekla a to je první vítězství!

Nakonec se to daří. Šárka už se vůbec neusmívá. Zhluboka oddechuje. Župan se rozevírá jako opona, v pase ho drží pásek.

Konečně JI vidím!

Dnes ji má dokonale vyholenou, jako já. Hlavu mám položenou na jejím stehně a z půl metru si prohlížím její klitoris zakuklený do heboučké růžové kůžičky. Její tmavé decentní pysky. Je to fascinující, točí se mi hlava a já se bojím, že omdlím. Kam se hrabe nějaké porno v HD! Ústí vagíny je trochu pootevřené a odhaluje růžovoučký vnitřek. Leskne se a voní. Bože, ta tak nádherně voní! Bojím se Šárce podívat do očí. Bojím se, že by to kouzlo zbořila. Pomalu natahuju ruku, abych se jí dotkla.

Pokládám na ni dlaň. Je horká, mokrá. Pohladím ji prsty, Šárka se zachvěje.

„Nech toho,“ zašeptá, ale neudělá nic, aby mě zastavila.

Fascinovaně rozhrnuji její závojíčky a odhaluji růžovoučké ústí. Třpytí se tam kapička touhy.

„Prosím, tě, zlatíčko, nech toho,“ žadoní Šárka. Ale ruce zaboří za polštáře pohovky, aby je snad nenapadlo, zastavit mě.

Jako u vytržení se zvedám do kleku a z blízka si ji prohlížím. Palce druhé ruky zkouším měkkost jejího ústí.

„Peťulko, přestaň, prosííím.“

Zabořím do ní prstík. Zatím jeden. Šárka sykne překvapením a slastí.

Přidávám další prst, prostředník. Připadá mi bezedná. Horká, hluboká a měkoučká.

„Tohle nesmíme,“ kňourá.

Už v ní mám čtyři prsty. Čvachtá to. Prsty mám slepené, odolávám touze je olíznout. Jezdím s nimi dovnitř a ven, jak jsem to viděla v pornu.

 „Tohle je zvrácené, Petro!“ zkouší mě naposledy zastavit. Předkloní se a popadne moje tváře. Oči se jí třpytí.

„Neboj, miláčku,“ zašeptám. „Nikdo se to nedozví.“  Zlehounka ji zevnitř hladím, nemůžu se toho pocitu nabažit. A Šárka mi začíná jít pohybem naproti.  Já se snad zblázním!

„Slibuješ?“ zašeptá.

„Miluju tě,“ říkám místo odpovědi.

Šárka přikývne. Rozhodně, jako by po dlouhém váhání dospěla k těžkému rozhodnutí. Rozváže pásek a vyprostí se z rukávů. Nohy roztáhne a poposedne dolů ke mně. Celou dobu v ní mám prsty!

Pak mě opět popadne za tváře. Usmívá se. Tentokrát je to svůdný úsměv. „Taky tě miluju, Peťulko.“

Přitahuje si můj obličej ke kundičce. Chce, abych ji lízala!

Najednou jsem plná obav. Co když to neumím? Nejistě vzhlédnu.

Šárka má ale oči zastřené živočišnou touhou. Je jako hárající fena, přestává vnímat realitu.

Přitiskne mi obličej na píču a hrdelně vydechne.  JEJÍ vůně mi naplňuje chřípí. Na rtech cítím její pysky, překvapuje mě, že jsou studené. Šárka mě však tlačí přímo k dírce, a ta je horká. A sladká!

„Jazykem,“ nabádá mě roztřeseně.

A tak ji olizuji. Nejdřív trochu neuměle, ale rychle se chytím. Konec konců, všechny kundy jsou stejné. A co dělá dobře mě, musí dělat dobře i jí. Jsem to ale génius!

Rty nacházím poštěváček. Maličký měkoučký váček. Vykoukl ze své ulity. Růžový a nalitý. Šárka se opírá o opěradlo a sleduje mě. Ústa pootevřená a vlhká.

Lížu ji jako zdivočelá. Od klitorisu jezdím dolů k dírce, snažím se ji vylízat jako pohárek nějaké dobrůtky. Olizuji to tam všechno. Snažím se, nechci se ztrapnit.

Heká a sténá, propadá se v sedačce na záda, pokrčí roztažené nohy s koleny u uší.

Všechno vidím dokonale. Úplně všechno! Všude mám přístup. Saju ji a tu šťávu polykám. Zastrkávám si vlasy za uši, pořád se mi pletou do pusy.

„Prsty,“ křikne Šárka.

Vrážím do ní celou dlaň. Dráždím ji zevnitř. Připadám si jako v nějakém snu. Vzrušení mi stoupá do hlavy a já mám pocit, že exploduju a rozprsknu se po obýváku.

Šárka zakřičí, až se leknu.

„Nepřestávej!“ V obličeji je úplně rudá. Opět se neuměle přisaju na její klitoris. Ječí a kroutí se, bojím se, abych ji nekousla. Do pusy mi vystříkne silný proud. Teče mi to po bradě.

Jsem z toho vyjevená, ale Šárka mi dál strká kundu do obličeje a chrčí slastí.

Konečně posledních pár záškubů. Už mě rukama odtahuje, kundička začala být citlivá.

Podívá se na mě. Má trochu ublížený výraz.

Bojím se, že zase začne s výčitkami a tak se usměju: „Ty jo! Mokrej orgasmus!“

Cítím, jak mi ta její sladkost zasychá na obličeji jako maska.

Nakloní se a políbí mě na špičku nosu. Je zajímavé, že ani jednu z nás nenapadne líbání. Francouzáka kdoví proč obě považujeme za mnohem zvrácenější než lízání kundy.

Hranou dlaně mi utírá bradu. „Já tě teda postříkala. Promiň.“

Obě vyprskneme smíchy.

„To máš pokaždý?“ zeptám se.

„Kdepak. Jenom při opravdu silném orgasmu.“

„Fakt?“ ptám se nesměle a trochu překvapeně. „Takže se ti to líbilo?

Místo odpovědi se zářivě usměje. Hned však zvážní: „Ale víš, co jsme si řekly.“

„Ani muk,“ slibuji slavnostně.

„Ach, bože,“ posteskne si Šárka. „Kam se to řítíme?“ Prohlíží si mě. „Pojď do ložnice, něco ti dlužím.“

Vede mě za ruku. Zezadu obdivuji její nahotu. Vlnící se žlábek páteře, dva dolíčky nad krásným kulatým zadkem. Dlouhé štíhlé nohy. Šárka si je toho zřejmě vědoma, kráčí jako modelka na molu. V ložnici mi beze slova přetáhne tričko přes hlavu.

Obě jsme nahé. Srdce mi buší až v uších.

„Vyrostla z tebe krásná slečna, Petruš,“ pochválí mě a rukou zajede k rozkroku. Zkušeně, velice zkušeně, mi tře klitoris. Druhou rukou mi uhlazuje vlasy v tom jejím láskyplném gestu. Líbání opět nenapadne ani jednu z nás.

„Lehni si.“

Poslechnu. Ležím napříč postele, chodidla na zemi.

„Roztáhni nohy.“

Udělám to, jako u doktora. Šárka přiklekne.

„Ty máš ale krásnou pičulinku,“ říká něžně a hladí mě.

„Děkuju,“ špitnu s pohledem do stropu.

„Tak se připrav, slečno.“

Chci zažertovat a zeptat se, na co konkrétně… Ale pak ji ucítím DOLE.

Na TOHLE se připravit nedá! Vykulím oči, zírám na ni. Šárka mi vrací pohled velkýma očima orámovanýma hustými řasami. Tančí v nich ďáblíci. Přidržuje si moje hubené nohy roztažené, celou pusou obemyká moji vagínu a uvnitř si hraje jazykem s poštěváčkem.  

Snažím se před tím návalem vášně couvat, ale Šárka si mě zkušeně přidržuje. Bleskne mi hlavou, že to nedělá poprvé. Hlasitě sténám a pištím. Šárka vrní blahem, cítím dole vibrace.

Odtrhne se a přejíždí po klitorisu našpulenými rty. Tak velký jsem ho nikdy neměla. Cítím ji všude. Je to vlhké, horké a sladké. S masturbací se to nedá srovnávat!

Chci ten orgasmus zadržet, ale prohrávám.

Celá ložnice se se mnou točí. Jsem uprostřed atomového výbuchu, v oku tornáda. Uprostřed všeobjímající nicoty, která tryská z mé kundy!

Je to nekonečné.

Když je po všem, jsem omámená. Šárka vyleze ke mně na pelest a obejme mě.

Držíme se. Tiskneme se k sobě. Nechci, aby ten okamžik někdy skončil.


16 názorů

Arcs
04. 08. 2019
Dát tip
sladky, sladky. kdyby takhle ty nase pribehy mohly koncit. copak asi bylo dal...

Lakrov
06. 02. 2019
Dát tip

Jo, je to porno a v každém dalším dílu se o něco přitvrzuje. V tom prvním to ovšem zpočátku mělo spíš nádech psychologické povídky a k pornu, či spíš jen k erotice, to sklouzlo až v jeho druhé polovině. Druhý díl byl trochu laciný (myslím, že je na místě trvat na mém způsobu ohodnocení) a tenhle třetí je přímočaré porno se všim všudy (což obvykle nečtu, ale v zájmu komplexnosti...)


Delectatio
05. 02. 2019
Dát tip

Lakrove, řeknu ti tajemství: ono to je porno! :) Ale jsem samozřejmě ráda, že ses zastavil ;)


Lakrov
28. 01. 2019
Dát tip

 ...mamut v továrně na žárovky... je hezké přírovnání,  ale jinak to celé je na můj vkus až moc přímočaré porno.  


Delectatio
23. 12. 2018
Dát tip

Díky za komentáře. Všem přeju hezké vánoce a do příštího roku hodně kvalitního orálního sexu. Pa


Alojs
22. 12. 2018
Dát tip

Nebo ti to radeji napisu do zpravy :-)


Delectatio
22. 12. 2018
Dát tip

Alojs: dej vědět, co tomu manželka říkala. Fakt mě to zajímá ;)


Alojs
22. 12. 2018
Dát tip

Takze hepac. A to je dobre. Takhle pred vanoci. Tak a dneska to sve zene tedy prectu.


Alojs
21. 12. 2018
Dát tip

Uz treti dil! Parada. Vecer budu zene predcitat. Celou trilogii :-) pak se vratim a napisu ohlas. Porno rulez!


Dagmaram
21. 12. 2018
Dát tip
Hustý :-)

Dagmaram
21. 12. 2018
Dát tip
Hustý :-)

Prosecký
21. 12. 2018
Dát tip

zajímavé, že u takových povídek nám ani nevadí, že to nemá žádnou zápletku, myšlenku. Dokonce už předem víme, jak to dopadne.


Delectatio
20. 12. 2018
Dát tip

Díky, Danny :)


Danny
20. 12. 2018
Dát tip
Paráda, početl jsem si. Rozhodně na Tip, dobrá práce.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru