Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Dnešní den

21. 12. 2018
6
7
277
Autor
AnnaJi

Den křičel do mrtvé noci

a v odpověď nic.

Ani ozvěna.

Dnes bude krásně!

Nastal věk fantomové bolesti amputace dobrých mravů.

Místo nirvány analgezie.

Věční správci tiché pošty,

co všechno ví a nerozumí ničemu,

se strojovou důsledností doručí každému,

co jeho jest.

Čas plyne ve vrstvách

a vesmír je jen kapka na špičce psího čenichu.


7 názorů

Dodola
25. 12. 2018
Dát tip

Pátý verš bych možná rozložila do dvou, nebo bych aspoň vynechala "dobrých", význam by byl stejný. Ale jinak souzní:)


atkij
23. 12. 2018
Dát tip
Druhý a třetí verš mi přijdou zbytečné, zpomalují rozjezd. Jinak bez výhrad. A závěrečné dva verše...lahůdka, haf:)

Alojs
21. 12. 2018
Dát tip

Tip pro povzbuzeni do dalsi tvorby. Samotnou formu bych jeste piloval. 


Gora
21. 12. 2018
Dát tip

Psala jsem ti do zprávy přesně stejné "připomínky" jako yss...kumulace odborných termínů do dvou řádků, dobrý závěr  atd...jsi tu zřejmě nová, jestli budeš něco potřebovat /k úpravám textu apod./, napiš zprávu...


ysslandia
21. 12. 2018
Dát tip

chválim za pekný a príjemný záver. Ako celok pre mňa neinšpiratívne a pomerne ťažkopádne najmä vďaka týmto riadkom:

 

 věk fantomové bolesti amputace dobrých mravů.

Místo nirvány analgezie.

Věční správci tiché pošty,

/ veľmi presýtené obrazy, skoro až "nasilu: naštrbujú obraz, nie sú spolu zohraté, nenadväzujú a nevrstvia /


Musaši
21. 12. 2018
Dát tip

Máš překrásné jméno : Anna Jiná . Připomíná mi to jistou krasavici v jistém filmu , která neustále opakovala : Stanu se jinou - lepší ...

Už samotné to jméno by si zasloužilo tip , ale básnička taky není špatná. Je dokonce  jiná  než většina dílek z místní produkce . Připadá mi taková trochu nabručená , sršatá a ramenatá . Obsahově mi to připomíná rap , i když rapovat by to asi nešlo . Za tip to stojí .


Danny
21. 12. 2018
Dát tip
Dobrá přirovnání, tip.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru