Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Mala sukňu s kvetinovým vzorom

29. 12. 2018
0
4
510

Norbert von Amehr vracia

Mala sukňu z tenkej polopriesvitnej látky s kvetinovým vzorom a začala si ju pomaly vyhrnovať a pritom sa na mňa uprene pozerala. Už, už som čakal, že uvidím, čo oko nevidelo, krásny zadoček; zdalo sa, že nemá nohavičky, ale nič sa neobjavilo a vyhrnovanie pokračovalo.

Nechápal som, čo sa deje, čo je to za trik, avšak to dievča na mňa upieralo svoj pohľad s náznakom šibalského úsmevu a ďalej si vyhrnovala tú sukňu.

Môj vták to však pochopil a začal sa dvíhať paralelne s vyhrnovaním, uvedomil som si to a preľakol som sa, či sa bude dvíhať donekonečna, ako aj tá sukňa.

Nie, o chvíľu dosiahol polohu hornej úvrate, kde ostával stáť, no sukňa sa naďalej vyhrnovala, nič podstatné pri tom neodhaliac viac, než by bolo slušné a vhodné. Ten pohyb - nech bol akokoľvek pomalý, však pokračoval a pokračoval.

Moje vzrušenie sa však stupňovalo a mal som nutkanie povedať jej, nech toho nechá, že tomu nerozumiem a nech radšej príde bližšie ku mne a urobí, čo je treba urobiť a čo azda aj chce urobiť.

To však nebolo potrebné, pretože v súlade s tým, čo hovoria francúzi moje vzrušenie narastalo, napriek tomu, že prakticky nič neukázala, len si bez prestania vyhrnovala tú sukňu.

V mojom vtákovi to začalo pulzovať, až sa mi išlo roztrhnúť nohavice a tak som sa jej nakoniec osmelil povedať, nech mi ho prosím príde vziať do pusy, alebo aspoň do ruky, no ona len s úsmevom pokrútila hlavou a pokračovala v tom sťupídnom vyhrnovaní.

Opýtal som sa jej ešte či je nemá, alebo čo, avšak ona opäť len záporne pokrútila hlavou. Pri tom sa mi zazdalo, že si na chvíľu prestala vyhrnovať tú sukňu, o chvíľu som si však uvedomil, že to bol iba sebaklam, pretože ona sa len - bez toho, aby čo len na chvíľu prestala vyhrnovať tú sukňu - otočila pomaly ku mne a ja som očakával, že za chvíľu uvidím kúsok jej pohlavia.

Neuvidel som však ani kúsok - jediná vec, ktorú som zreteľne vnímal bola jej stále sa vyhrnujúca sukňa.

Mala veľmi pekné nohy.

Povedal som si teda, ok, nech je ako chce a nechal som svojmu vzrušeniu voľný priebeh.

Obzeral som si na nej aspoň to, čo bolo vidieť, aj keď nič z tohto nebolo hard.

Vpíjal som pohľadom jej stehná, kolená, lýtka, potom môj pohľad prešiel na dlhé nežné ruky, hoci boli mierne chlpatejšie ako sa na ženu patrí.

Zbehol som pohľadom úplne dole a kochal som sa pohľadom na je prsty na nohách. Predstavil som si ako dva najmenšie z nich beriem do úst a tento sací pocit, ktorý som pri tom vybavil - pocit, ktorého korene siahajú až do kojeneckého veku som náhle stiekol z podstaty.

V tom momente sa vyhrnovanie náhle zastavilo.

Prebudil som sa do reality a išiel som sa do kúpeľne umyť.

 

© Norbert von Amehr, 2002


4 názory

Lakrov
12. 03. 2019
Dát tip

Poutavé čtení. Sice se nakonec ukáže, že "o ničem", ale pozornost (aspoň moji)  to udrželo a to i přes určitý odpor k přiliš přímočaré erortice.  


Ok, dakujem chlapci, bol to skutocny sen, takze ide skor o dokumentaristiku.

Chapem, ze na tretie osoby to posobi ako lacny soft porn, avsak co spravite, ak je nieco pravda. No zapistete to pre buduce generacie, nie?


ysslandia
30. 12. 2018
Dát tip

ja už iba doplním

slovo vyhrnovať pôsobí veľmi plechovo vo všetkých polohách tohto textu. Ostatné povedal K3


K3
30. 12. 2018
Dát tip

Očekával jsem erotickou povídku. Je mnohem lepší než porno, protože probouzí fantazii. Jenže tady nejde vůbec o nic jiného než o pokus něco začít, ale ani to se nepodařilo... Jediné co mě napadlo je proč to vůbec vzniklo...


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru