Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

triolet o básnících

10. 01. 2019
14
14
883
Autor
atkij

„Všichni kalíme svoji vodu, aby se zdálo, že je hluboká.“ (F. Nietzsche) 

 

 

 

 

i když nejsem skácel zbořil

zedník ani zahradníček

 

poezií nezmagořím

i když nejsem skácel zbořil

taky hledám perly v moři…

kalím vodu jak řek' nietzsche

 

i když nejsem skácel zbořil

zedník ani zahradníček

 

 

 


14 názorů

Yan73
15. 01. 2019
Dát tip

Líbí, ahoj y.


Dodola
13. 01. 2019
Dát tip

vtipné, jo


atkij
12. 01. 2019
Dát tip
Silná slova, Kočkodánku, chápu, co se Ti nabízí:) Jj, silene, myslím se zase zaposlouchám:)

Silene
12. 01. 2019
Dát tip

Né tak do sl-ová, samozřejmě.


Silene
12. 01. 2019
Dát tip

Navíc -ová, -ová, sice dost, ale jak by řekla yss, zatracené přívlastky!


Kočkodan
11. 01. 2019
Dát tip
Jitko, na to pracné hledání perel se asi raději vybodni, stejně je potom zbytečně házíš takové čtenářské svini jako jsem já... ;-)

atkij
11. 01. 2019
Dát tip
Klap tónek:) všem děkuje...ono těch - ová by bylo taky mrak...ale hůř se s nimi rýmuje...a zas chlap je chlap:)

Musaši
11. 01. 2019
Dát tip

Když jsem si četl to , co je nad tebou , připadalo mi to všechno jako takové "poetické blátíčko" , ale u tebe jsem konečně narazil na něco , co má kvalitní nápad a vtip a co je dobře udělané . Tip.


Silene
11. 01. 2019
Dát tip

Moc se povedl, to mi tu chybí. Musím dohnat všechny tvé triolety, hodně mi jich uniklo. (Šlohnu si u tebe... děkuji.)


Skácel, Zbořil, Zedník, Zahradníček ...samé dobré firmy...:o)


agáta5
11. 01. 2019
Dát tip

tahle je skvělá


Silene
11. 01. 2019
Dát tip

qíčalí dívčí (a já ji uznávám a tu jen zcela nevinně škádlím, ať nevylekám) mi se svou klikou zakázala hovořit v mým pofidérním skul in glee, sh (a já to uznávám, schází kolonka), takže... Jsi spíš takový klap tón.

Tak pěkně klapej, tónku, neustávej. I když je to k neuvstání.


Silene
11. 01. 2019
Dát tip

Ale no tak jistě! Navíc jsi atkij.


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru