Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Drahé priateľky!

11. 01. 2019
3
2
438
Autor
Bystroočko

     Drahé priateľky!    /ale môžu čítať aj muži/

 

     Mám dvoch odrastených synov / po mojom Drobčekov/. Pamätáte si ako sme pár rôčkov späť, keď Drobčekovia boli ozaj drobčekovia, stihli súčasne variť, prať, striehnuť na dve malé deti, počúvať manžela a súcitiť s ním „aké to má v robote ťažké“? My sme samozrejme tiež chodili do práce.

Viete čo je to v dnešnom jazyku? Menežment a logistika.

     Polichotil nám aj jeden mladý poslanec – právnik. Obdivuje a uznáva ženy ako geniálne časopriestorové organizátorky. Smutné na tom je, že k tomuto objavu dospel pri rozvodových konaniach. Pri prepieraní špinavého rozvodového prádla /spisovne bielizne/ zistil, že ženy popri práci, vyzdvihnutí detí z jaslí a škôlky, nákupoch a starostlivosti o domácnosť, si našli čas aj na milenca. Drahé polovičky mužského pohlavia si na milenku vybavili služobnú cestu alebo dovolenku.

Skúsim si menežovanie vlastnej domácnosti napísať do žiadosti pri hľadaní zamestnania.

Som mladá „babka čakateľka“ a preto neklesám na duchu. Bude čo menežovať!

 

     Február 2005

 

                                                                       

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


2 názory

Andělka1
12. 01. 2019
Dát tip

Píšu rychle ...úvaha - má býti

hraběcích


Andělka1
11. 01. 2019
Dát tip

Řehtám se sice nahlas, ale je to věc vážná. Existuje slavný dopis mého oblíbence Leonarda da Vinci, když se ucházel o práci u starobylých rodů hraběcíh. Vypadal tak nějak jako Tvá úvava, to je ono.Posílej to, uvidíš.Pointa na závěr - nejsou lidi, v Praze rozhodně ne.Myslím na práci i zaměstnání. 


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru