Písmák
Uživatel:
Heslo:
chci být viděn
Nemáte účet? Založte si!
Zapomenuté heslo

+18 neviditelných
Poslední vagón.
datum / id13.01.2019 / 493263Vytisknout |
autorNami 99
kategorieJen tak pro radost
zobrazeno221x
počet tipů9
v oblíbených0x
zařazeno do klubůDílo není v žádném klubu.
Poslední vagón.

S rozvojem v počátcích železnice, se po několika zkušenostech zjistilo, že když dojde na dráze k nehodě, je většinou nejvíc zraněných v posledním voze soupravy. Vydali proto vyhlášku, která přísně zakazovala poslední vagón k soupravě připojovat. Od té doby, každý vlak končil předposledním vagónem. Z každé soupravy, která ještě poslední vagón měla, musel být odpojen a (už kvůli kontrole) odstaven ve stanici, ze které byl vlak vypraven.

Sdílejte dílo:



Názory čtenářů (Zobrazit smazané)

|< <
> >|

28.01.2019 18:20:27Nami 99

blacksabbath - děkuji moc.

16.01.2019 15:45:57Nami 99

Silene - děkuji moc.

To jo, to je taky kapitola. A docela síla.

16.01.2019 14:27:18Silene

A teď ještě tu o nádražních a drážních záchodcích! Pro nás opilce a otrlce.

16.01.2019 07:37:12Nami 99

Dodola - děkuji moc.

13.01.2019 18:01:26Nami 99

ysslandia - děkuji moc.

13.01.2019 17:53:34Nami 99

aleši - děkuji.

Je pravda, že když naskakovali do předposledního vagónu, který byl připojen jako poslední, tak nehod ubylo. Nejvíc úrazů bylo, když cestující vagón chytil a on se mu vyškubl.

Co se týče posunování ručiček na nádražních hodinách, toho jsem byl dokonce dvakrát svědkem. Jednou na jaře a jednou na podzim.

13.01.2019 17:30:12Nami 99

Kočkodan - děkuji.

Něco na tom bude. Ale tady jde hlavně o bezpečnost cestujících. A na slepé koleji jim žádné nebezpečí nehrozí.

13.01.2019 17:00:03aleš-novák

obětí nehod byli často ti, kteří do posledního vagónu naskakovali na poslední chvíli. na některých nádražích proto posouvali ručičky na hodinách dopředu, aby cestující nastupovali včas.

13.01.2019 16:58:39Kočkodan
Laicky si myslím, že jde o krátkozraké řešení a dráha by se tak mohla časem dostat i na slepou kolej.
13.01.2019 15:57:27Nami 99

qíčala - děkuji moc.

Nebo souprava lokomotiv, ale jenom po předposlední.

Zákon je Zákon. 

Přes to nejede vlak.


|< <
> >|
Všechny kritiky na jednu stránku



Kritiky a názory mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé.
Veškerá autorská práva na jednotlivá díla náleží výhradně jejich autorům. Právní odpovědnost za obsah uveřejněného díla nese jeho autor v plné míře.