Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Poslední vagón.

13. 01. 2019
10
15
1192
Autor
Nami 99

S rozvojem v počátcích železnice, se po několika zkušenostech zjistilo, že když dojde na dráze k nehodě, je většinou nejvíc zraněných v posledním voze soupravy. Vydali proto vyhlášku, která přísně zakazovala poslední vagón k soupravě připojovat. Od té doby, každý vlak končil předposledním vagónem. Z každé soupravy, která ještě poslední vagón měla, musel být odpojen a (už kvůli kontrole) odstaven ve stanici, ze které byl vlak vypraven.


15 názorů

Nami 99
28. 01. 2019
Dát tip

blacksabbath - děkuji moc.


Nami 99
16. 01. 2019
Dát tip

Silene - děkuji moc.

To jo, to je taky kapitola. A docela síla.


Silene
16. 01. 2019
Dát tip

A teď ještě tu o nádražních a drážních záchodcích! Pro nás opilce a otrlce.


Nami 99
16. 01. 2019
Dát tip

Dodola - děkuji moc.


Nami 99
13. 01. 2019
Dát tip

ysslandia - děkuji moc.


Nami 99
13. 01. 2019
Dát tip

aleši - děkuji.

Je pravda, že když naskakovali do předposledního vagónu, který byl připojen jako poslední, tak nehod ubylo. Nejvíc úrazů bylo, když cestující vagón chytil a on se mu vyškubl.

Co se týče posunování ručiček na nádražních hodinách, toho jsem byl dokonce dvakrát svědkem. Jednou na jaře a jednou na podzim.


Nami 99
13. 01. 2019
Dát tip

Kočkodan - děkuji.

Něco na tom bude. Ale tady jde hlavně o bezpečnost cestujících. A na slepé koleji jim žádné nebezpečí nehrozí.


obětí nehod byli často ti, kteří do posledního vagónu naskakovali na poslední chvíli. na některých nádražích proto posouvali ručičky na hodinách dopředu, aby cestující nastupovali včas.


Kočkodan
13. 01. 2019
Dát tip
Laicky si myslím, že jde o krátkozraké řešení a dráha by se tak mohla časem dostat i na slepou kolej.

Nami 99
13. 01. 2019
Dát tip

qíčala - děkuji moc.

Nebo souprava lokomotiv, ale jenom po předposlední.

Zákon je Zákon. 

Přes to nejede vlak.


Nami 99
13. 01. 2019
Dát tip

Lerak12 - děkuji moc.


Nami 99
13. 01. 2019
Dát tip

Gora - děkuji moc.


Nami 99
13. 01. 2019
Dát tip

R. L. - děkuji moc.

No, a tak tady žijem.


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru