Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Óda na Jana Palacha

19. 01. 2019
4
14
878

Byl to cool bro tenhle Palach

co si tenkrát pěkně v gala

u Muzea spálil řiť

nespálit ji byl by hřích

když se stavíš cenzuře

každý by měl jak kuře

grilované skončit žití

tak hleď i ty se lihem zlíti!

 

Zlej se jako Palach lihem

přilep k dlažbě boty klihem

křemeny si zapal hózny

naskytne se pohled hrozný

stohlavému oddílu

bolševických debilů

 

No, nečekej již, hleď se péci

škvař se jako kočka v peci

za své milé hipstří bratry

by jim vycházely sbírky

chceš-li, dám ti sirky

 


14 názorů

GepArt
22. 01. 2019
Dát tip

mě se to líbí až na ten konec,... asi proto že nevím co je to hipstří :-)

 


Musaši
21. 01. 2019
Dát tip

Tentokrát ti dávám tip , protože jsem svým způsobem stejně nekorektní jako ty . Možná se jen bojím překračovat čáry , které ty překračuješ s prstem v nose .


tip za kopnutie do legendy. 

adorovanie palacha ide mimo mňa, mučeníctvo nechápem a na "zomrel za vaše hriechy" tiež neverím. nech žije satira a jej kráľ radovan!


Aššurbalit a Adélka vědí, co je dobré! Jinak k Palachovi. Hele, lidi, já bych na to, co on udělal, neměl, takže ho beru jako borce. Kdybych se měl upálit, tak se jako upálím, ale jenom tak hipstersky, tzn. částečně. Polil bych si ředidlem a upálil levou kouli. Ona už je od dob, co mi slezla tříselným kanálem do pytlíku, stejně taková nějaká pomenší, takže by jí nebyla žádná škola.


Radovane, moc pěkné jako vždy!!! :* 


ysslandia
19. 01. 2019
Dát tip

Ašš-tvoja hĺbka pohľadu je excelentá. Ako vždy. / v dobrom samozrejme /


yss: skor reaguje na jeden post primerosu. je tam dokonca zmieneny.  podla mna celkom trefne. a pobavilo aj ako cierny humor.--- s tym patkovym chlastanim by som preto brzdil:)


Movsar
19. 01. 2019
Dát tip

nevím, co je to postmoderní poezie, ale tak trochu vím, co je postnmoderní filosofie. doporučuji ti proto k tichému samostudiu knihu s názvem nahodilost, ironie, solidarita od richarda rortyho. tam se poučíš, co je ironie a jak je jí, pokud je to ironie, a ne obludnost, společnosti třeba. za druhé ti pak doporučuji sloterdijkovu kritiku cynického rozumu, kde se zas dozvíš, jak cynismus vypadal a pěstoval se od antiky k dnešku; ovšem cynismus podnětný a - stejně jako ironie - společnosti prospěšný, neboť rozlamující hranice steretypního myšlení. tato "postmoderní poezie" nerozlamuje stereotypy, ale naopak poněkud stereotypní "humor" cynicky styhuje ještě k hlubší žumpě.


Stupid liga.


ysslandia
19. 01. 2019
Dát tip

Radovan, môžem ťa poprosiť o link na tú krčmu ? Vieš, aby som predsa len v tomto smere dospela. ďakujem.


Goro, odejdi prosím. Kvalitní poezie Ti bohužel nic neříká...


Milá a hodná Yasslandio, až to v postmoderní poezii dotáhneš tak daleko jako já, budeš mít právo považovat tuto skvělou báseň na špatnou. Do té doby Ti ovšem nezbývá nic jiného, než mi dát pěkný kulaťoučký tip.

Tvůj Radovan Tvořivý


Gora
19. 01. 2019
Dát tip

trapné


ysslandia
19. 01. 2019
Dát tip

Plne chápem, že piatok dokáže byť abnormálne búrlivý,a príde sobota, a možnosť publikovať 


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru