Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Průša se ptá na sex

21. 01. 2019
3
8
337

To se mne Průša jednou zeptal: "Jaký to je, mít sex... ale jako opravdu, s ženskou, jaký to vlastně je?"

 Řekl jsem: "To je ti Průšo něco, co se těžko dá popsat. Úplně tě to pohltí, máš pocit, že se vznášíš ve žhavé lávě, která žhne, ale nepálí tě, jen tě tak zlehka hladí. Je to, jako když jsi uprostřed stravujícího ohně, který ta žena chová v klíně, no co ti mám povídat, je to požár, požár těl, požár duší, nic než jeden nekonečný požár..."

 A Průša se zasnil a povídá: "Požár... jo, to je něco, to musí být něco, to bych taky někdy rád..."

 Za pár dnů mi někdo vyprávěl, že viděl Průšu vyběhnout na nádraží z hajzlu a prý pořád křičel: "Samovznícení, samovznícení...!"


8 názorů

Lakrov
07. 03. 2019
Dát tip

Drobná anekdota založená na pověsti fiktivní, leč všeobecně známé postavy.  Společnost v hospodě by pobavila (bez urážky).  V psané podobě to takovou sílu nemá.  


Kočkodan
21. 01. 2019
Dát tip
No, ono to jde vlastně celou historií lidstva – my chlapi se musíme nejdřív vlastnoručně spálit, abychom uvěřili v požár. :-)

Kočkodan: on na to po desátém, dvacátém samovznícení přijde sám :)


Kočkodan
21. 01. 2019
Dát tip
Průšovi by se mělo opatrně naznačit, že je tímto způsobem přece jen ještě tak trošku mimo mísu. P. S.: K tvým dílkům si to vždy přihasím rád.

Andělka1
21. 01. 2019
Dát tip

***


aleš-novák: dokonce ho ani nezapálila

Yan: cvičení hasičů :)


Yan73
21. 01. 2019
Dát tip

Tak jsem čekal, co z toho bude :)

Ahoj Y.

 


ani hajzlbába ho neuhasila...?


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru