Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Kam siaha pamäť

23. 01. 2019
10
11
1132

Na potoku poblíž Minárikov plácha babka prádlo.

Tmolíme sa pri nej.

„Aha! Červík!“ ukazuje brat.

Nevidím.

„Pozri! Z boku brehu lezie do vody.“

Nakláňam sa čoraz hlbšie. Čľup, hlavou dolu.

Starká ma schmatne jednou rukou za šaty, odnáša, vyzlieka. Šomre, mračí sa.

Po prvýkrát som celkom sama doma. V sieťkovej postieľke, hoci vystrašená, ani nemuknem.

Asi som si zaslúžila.

 


11 názorů

áno, Lakrov, mám to v pláne, pochytať tieto útržky a spojiť do jedného celku


Lakrov
11. 04. 2019
Dát tip

Vzpomínka z dětství? Je dost útržkovitá, tak, jak je zapsaná. Samostatně  asi neobstojí, ale být jich víc... mohly by sloužit jako doplňky, ilustrace  k nějakému souvislému textu (pamětem?)  


Silene
01. 02. 2019
Dát tip

Já tam ty červíky lovím ještě dneska. Psst.


a kdeže si sa mi tu ty, Silene, zatúlala, až k potoku :) mám radosť


Silene
01. 02. 2019
Dát tip

Tohle je pro mne absolutní.


pozdravujem - agátku, Jarka, Káju, Luboša a Andelku

 


Andělka1
23. 01. 2019
Dát tip

A co na to dnes Tvé vnitřní dítě ??? Se mnou zase běhala babka po doktorech v Malackách. zřejmě do jejich domů, byl večer. Měla mne na zádech v tom velkém šátku.  Strčila jsem si zřejmě kukuřici do nosu, bála se, že se udusím. Vyváděla jsem asi. Nevím, ALE JEDEN Z NICH MI DAL FACKU, TO SI PAMATUJI. Ale i na mne se babka velmi hněvala, ne na toho doktroa...hi...hi..to byli tedy události.


Kočkodan
23. 01. 2019
Dát tip
Gabi, já doufám, že ses mezitím přece jen už trošku uklidnila. Jsem mimochodem jen takový ubohý lidský červíček, třeba bys mi proto mohla být také nakloněná.

Lerak12
23. 01. 2019
Dát tip

Šokem si člověk posiluje instinkty... když je přežije. Taky jsem byl Plaváček.


revírník
23. 01. 2019
Dát tip

Vždyť to říkám: Stručná až nadoraz. Ale pro představu tak akorát.


agáta5
23. 01. 2019
Dát tip

:)


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru