Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Přitažlivost

27. 01. 2019
3
14
662
Autor
Ozzozorba

V galaxii Andromeda  prolétával světelný paprsek, a s úžasem se zastavil nad obrovskou černou dírou. Něco takového ještě neviděl. Temnota uvnitř, jej magicky přitahovala. 

Světlo zvědavě nakukovalo přes okraj díry, ale na její dno nedohlédlo. 

„Stíne,“ ptá se Světlo, „řekni mi, co leží na samém konci hlubiny. Co se tam ukrývá?“

„Velký poklad,“ zašeptal Stín „ale abys na něj dosáhlo, musíš se rozpustit. Až když se staneš temnotou, jej můžeš poznat. Taky kroužím kolem a bojím se. Strašně se bojím.“


14 názorů

Ozzozorba
13. 03. 2019
Dát tip
Nu a dále jsem se nedostal .... :)

Lakrov
13. 03. 2019
Dát tip

 Působí to jako předmluva, tak zajímavá předmluva, že mě baví si představovat,  co by bylo dál, kdyby to bylo dál :-)  


Ozzozorba
01. 02. 2019
Dát tip
Ok, díky za vhled do labyrintu, tajů a fungování lidského vnímání.

Yan73
01. 02. 2019
Dát tip

Já tomu rozumím, co říkáš. Jen mi přijde, že pokud vyprávíš, měl by si Stín nějak v textu uvést, a to mi přijde, že si neudělal.

Světelnému paprsku si věnoval první odstavec, potom je tam černá díra, kde je temnota. Světlo zírá do díry a do temnoty a najednou z ničeho nic se začne bavit se Stínem, který v textu nikde předtím nebyl a za situace, kdy paprsek zírá do černé díry a do temnoty.

Myslím, že jedna věta by stačila, aby si Stín uved do příběhu.

To je můj dojem z toho a třeba se pletu. Lépe to nejsem schopen vyjádřit.

Ahoj Y.

 

 

 

 


Ozzozorba
01. 02. 2019
Dát tip
Jednoho dne nebo večera nebylo nic a najednou tu máme celý vesmír s mld. galaxiemi a lidmi. Odkud se vzal? Moje odpověď zní: Žijeme v pohádce a to je na tom životě to nejkrásnější. Jinými slovy všechno je možné a záleží jen a jen na každém z nás.

Yan73
31. 01. 2019
Dát tip

No, jenomže tam to napíšou:)


Ozzozorba
31. 01. 2019
Dát tip
Kde vzal, tu se vzal, tak to chodí v pohádkách :)

Yan73
31. 01. 2019
Dát tip

No jo, ale kde se tam najednou vzal.

Světlo kouká do černé díry, kde je temnota, kterou je fascinováno. A bez nějakého vysvětlení, přechodu začne mluvit se Stínem, který v textu do té doby vůbec nebyl a ani nevím, kde vlastně je.

 


Ozzozorba
30. 01. 2019
Dát tip
ahoj, Stín je prostředníkem mezi temnotou a světlem, jinými slovy k temnotě má stín blíže.

Yan73
30. 01. 2019
Dát tip

Jsem to četl před časem a zdálo se mi to delší, přičemž i před tím jsem přemýšlel, kde se tam vzal stín. Světelný paprsek je v díle uvozen.

V černý díře je potom temnota, do které paprsek zírá. Tak pořád  přemýšlím, kde se tam vzal stín.

 

 

 


Ozzozorba
28. 01. 2019
Dát tip
Správně Dianko.

Diana
28. 01. 2019
Dát tip

Mně se to líbí. Naznačuje tajemství vesmíru a lidskou touhu je pochopit, i strach z neznáma. *


Ozzozorba
27. 01. 2019
Dát tip
Souhlas, jenže ako?

ysslandia
27. 01. 2019
Dát tip

Až když se staneš temnotou, jej můžeš poznat.

 

/ pre mňa kostrbatá veta-neviem, či to súvisí s rozdielmi našich "jazykov "- ale na mňa kostrbaté. Viem, že to smerovalo na poklad-poznat poklad...ale takto vystavané mi nesedí-

Temnota uvnitř, jej magicky přitahovala / asi je tá čiarka zbytočná a nefunkčná /

Ako celok- no pre mňa nedotiahnuté, akoby tú myšlienku ešte bolo treba vypílovať.


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru