Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Má!

28. 01. 2019
10
11
1128

Okrem mnohých iných darčekov, som našla pod stromčekom aj útlu knižočku, Maminko nezpívej. Bola od najstaršej, ale pod titul by sa s veľkou chuťou podpísali aj obe mladšie. Vraj veľa rozprávam a keď nerozprávam, spievam. Priznávam, mám takú úchylku, takmer v každej vete padne nejaké slovíčko, ktoré mi pripomenie pesničku a samovoľne mi to začne spievať. Ale potichu. Naozaj tichúčko, ani by ste si nevšimli, verte mi! Chápem, že sa dcéry hanbia, keď si spievam vonku, ale doma a tíško? To niekomu prekáža?

Ale k veci. Môj skorozať pochádza z rodiny, kde sa toho veľa nenahovorí. Najskôr sa v našom kruhu cítil dosť neisto, potom ho vtiahla tá atmosféra, ako skáčeme z témy do témy, každá potrebuje pridať niečo dôležité, uťahujeme si navzájom, aj samy zo seba, je to pre neho exotika. Tak aj tieto Vianoce zapadol, bavil sa na názve knižky a počas večera niekoľkokrát trefne poznamenal: "Maminko, nezpívej!" Zakaždým vyvolal úsmev, nachvíľu som stíchla. Uprostred debaty sme menili miesta, ocitla som sa vedľa neho, niečo horlivo vysvetľovala a on: "Vieš čo? Radšej spievaj!"

Vybuchli sme všetky do smiechu. Obrátim sa na mamu: "No nie je zlatý?" Vzápätí na dcéru: "Nekecala si!"

Prvá otázka, keď sa priznala k novému partnerovi, bola – a má zmysel pre humor?

 


11 názorů

Lakrov
25. 03. 2019
Dát tip

Mám trochu zpoždění ve čtení...


ty ma vždy prekvapíš, Lakrov, keď ma vrátiš k nejakému textu, vďaka!


Lakrov
21. 03. 2019
Dát tip

Roztomilý vánoční snímek :-)  Tip.  


Silene
03. 02. 2019
Dát tip

Taky přetažená, viď, gabi... tahle se mi moc líbila.


Andělko, nezpívej! alebo "Vieš čo? Radšej spievaj!" :)


Andělka1
28. 01. 2019
Dát tip

I já melu celý den...a navíc si zpívám...to jsou tedy věci, že to máme stejné...


presne, Luboš! Som rada, že máme spoločné spomienky, spoločné filmy, vieš, o čom píšem

však, Kájo? celá rodina nespieva, tak aspoň vtipná:)


Lerak12
28. 01. 2019
Dát tip

Do soutěže "Vtipná celá rodina." Pobavilas. Prima tip na námět, promyslím si.


Kočkodan
28. 01. 2019
Dát tip
Gabi, ty jsi vlastne jako Dana Medrická v Takové normální rodince. Snad porád lepsí, nez furt mlcet jako treba Poldinka. :-)

Jarko, Má! :) a je to tiež Jarko, to si sa už dozvedel z iných príbehov 


revírník
28. 01. 2019
Dát tip

Už to má u tebe dobrý.


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru