Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

kolik je všechno?

14. 02. 2019
19
13
948
Autor
agáta5

Jako malou mě lámali do různých tvarů
za zvuku přitakávajících             
procházely domem tichý antilopy
na kopytech uvázaný hadry ze starých košil   

nesly tváře                  
a z jejich hrudí vylétala hejna splašených ptáků

                                                                                   proto mám dnes tři lampičky u postele
                                                                                   a mý sny jsou černý pruhy springboků
                                                                                 
                                                                                   Kalahari vede přes stíny v šatníku 
                                                                                   zdí
                                                                                   za zrcadlo kde rovnaj všechny kosti světa


                                                                                     
                                                                                  
a já si zrovna dneska vzpomněla
jaký mám obrovský štěstí…

 


13 názorů

Marcela.K.
18. 02. 2019
Dát tip

Hřebíček do čaje a cumlat pak ...mám to vyzkoušené ;-)


agáta5
18. 02. 2019
Dát tip

ťuky, ťuk, držím všechny palce... i ty co mi modraj... je mi nějak špatně dneska... chřipajzna jedna


Marcela.K.
18. 02. 2019
Dát tip

:-) Když byly děti malé, taky jsem psaní chvíli "odložila". Priorita byly společné chvíle s nimi. Děti miluju a den, kdy syn s malou nedorazí mi připadá jako bez sluníčka.

Život to ale opravdu mění... vypadá to, že už zase budu jen babička . Mám z toho radost. 


agáta5
18. 02. 2019
Dát tip

jj, tomu dobře rozumím.. když hlídám vnuky, tak to vůbec neotvírám :)  a pak dva dny relaxuju. Máš můj obdiv, je to krásný, ale řehole... když už má člověk odpočívat a začít se realizovat... njn... člověk míní, život mění...

a děkuju :)


Marcela.K.
18. 02. 2019
Dát tip

Tvoje obrazotvornost a nápaditost je opravdu úctyhodná. Navíc mě bavíš...jen musím mít klid a náladu, abych s tebou mohla posedět ;-)

S vnučkou za zády to nejde a když muž čučí na TV tak taky ne. Mám blbě umístěnej pracovní stůl s PC - v obýváku.


agáta5
18. 02. 2019
Dát tip

:)) ale není co, ty to umíš taky a někdy líp... jsem si tě pročítala minule :)


Marcela.K.
18. 02. 2019
Dát tip

Donutit skákavou antilopu, aby potichu procházela domem a pak chcípla za skříní...to umíš jen ty! Pokolona ...smekám...závidím?


agáta5
15. 02. 2019
Dát tip

kočko, no já nevím, ale líbí se mi to  (ale taky to může bejt Erbenova klika cvakla, dveře letí...)

evžo, tak kliky není nikdy dost :))

teda vy jste mi tu báseňku pěkně zkritizovali :)))))))


Klika je dobrá a může se hodit. :-) /T


Kočkodan
14. 02. 2019
Dát tip
To mi připomnělo, že o tobě byl kdysi natočen film Báječná žena s klikou. ;-)

agáta5
14. 02. 2019
Dát tip

gabi, ještě jsem to nespočítala :))

silene :)     no nemám já kliku :))

děkuju


Silene
14. 02. 2019
Dát tip

Všechno je všechno a přes to neškrtne pruh.

Smutný a nádherný, nádherně smutný i v naději. Asi bych mohla napsat něco lépe vystihujícího mý pocitoví i tvý pružení, ale kdo by to dneškem po mně moh chtít?


ozaj, kolik? :)*


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru