Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Moje orientačné neschopnosti

16. 02. 2019
11
13
1259

„Dobrý deň, kde by som našla inžinierku Dé?“ poprosím pri okienku vrátnice.

„Vyjdete po schodoch, na jedničke doľava je ich firma,“ vysvetľuje pani.

Vydám sa smerom hore, vľavo hľadám jedničku, samé vysoké čísla. Aha! Pani mala asi na mysli číslo poschodia, nie kancelárie. Obzerám sa, oproti mne takmer beží mužská postava. Veď je to jej brat! Aké šťastie a náhoda.

„Kde sedí Anka?“ kričím na neho, nech mi neutečie.

„Na konci chodby, posledné dvere vľavo.“

Vyzdvihnem si tlačivá, na nejaké vykecávanie ani jedna nemáme čas, náhlim sa späť, zbehnem dolu schodmi, otváram rovnaké presklené dvere, akými som pred pár minútami vošla dnu a nič. Zamknuté. Ale kde je tá vrátnica? Aj vonku to vyzerá akosi inak, prestupujem prekvapená a zmätená.

Zo suterénu vychádza sympatický muž so šedivou briadkou, pozdraví, využijem príležitosť: „Dobrý deň, ja som sa asi stratila. Mohli by ste ma vyviesť von?“

„Môžem vás zviesť?“ usmieva sa popod fúzy.

„Môžete!“ smejem sa.

„A dáte sa?“

„Čoby nie, rada!“

„Teraz sa pýrite ako pätnásťročná.“

„Ja a pýriť? To som už dávno zabudla. Som len ulietaná.“

„Ako dávno je to?“

Zrazu vidím vrátnicu aj správne dvere, zakričím dovidenia a miznem zvodcovi z dohľadu.

 


13 názorů

a dobré ránko, agátka,mám ťa rada takúto vysmiatu 


agáta5
17. 02. 2019
Dát tip

cha cháá


a pozrimeže, kto to ku mne zavítal - myšička, myš - tak vitaj!


myš Pyš
16. 02. 2019
Dát tip

...jako kdybych tam byla, vtáhlo mne to...


Andělka1
16. 02. 2019
Dát tip

hLAVNĚ, ŽE JSME  OCHOTNI JEŠTĚ HLEDAT A PTÁT SE, BRZY SE BUDE BĚHAT S NAVIGACEMI I PO BUDOVÁCH...hI...hi...KAŽDÉHO PROBLÉM NECHAT SI MOZEK ZATUHNOUT...


Alegna
16. 02. 2019
Dát tip

úsměv


pozdravujem - Jarko, K3,yss, Kájo, Irča, Luboš

Kájo, ja som schopná stratiť sa aj bez odbočenia, na rovnej ceste :)


Kočkodan
16. 02. 2019
Dát tip
Ale vždyť ten muž jsem celý já!

Gora
16. 02. 2019
Dát tip

Hezké, gabi:-))


Lerak12
16. 02. 2019
Dát tip

Zákaz odbočování.


ysslandia
16. 02. 2019
Dát tip

celkom príjemné zachytenie situácie z bežného dňa..-kedysi sa práve pýrenie vraj považovalo za prejav priaznie. pekná "mikrosekunda " dvojzmyselného "dvorenia."


K3
16. 02. 2019
Dát tip

Hezká miniatura.


revírník
16. 02. 2019
Dát tip

Sympatický zvodca utřel nos.


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru