Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Vyšla mi kniha

17. 02. 2019
9
10
923
Autor
Coutinho

Milí přátelé z Písmáka!

Chtěl bych Vám oznámit, že mi v nedávných dnech v nakladatelství Triton vyšla kniha povídek s názvem:

Stopem na konec světa

https://knihy.heureka.cz/stopem-na-konec-sveta/#

Jedná se o drobnější sbírku 10 příběhů, jejichž společným tématem je motiv cesty. Ne však nějaké dlouhé, epické cesty, ale cest zdánlivě obyčejných, kde nezáleží na ujitých kilometrech, ale na tom, jak cestu vnímáme. Pokud si knihu přečtete, možná některé texty poznáte, protože jsem pár povídek publikoval na těchto stránkách. V souvislosti s tím bych také rád poděkoval těm, kteří mi k povídkám psali komentáře a s jejichž pomocí se mi texty podařilo vybrousit do publikovatelné podoby, že se jich chopilo takové nakladatelství, jako Triton a udělalo z ní krásné vydání s úžasnými obrázky od talentované Sofie Helfert.

Knihu jsem již stihl zpropagovat v Havlíčkobrodském deníku https://1url.cz/gMpZo a také jsem k ní udělal rozhovor v Českém rozhlase Vysočina https://1url.cz/yMGpu  Knihu pokřtím 7. března od 17 hodin v Krajské knihovně Vysočiny Havlíčkův Brod (nikoliv tedy v kavárně Hejkal, jak jsem říkal v rozhlasovém rozhovoru, místo muselo být nakonec změněno).

Pokud byste měli o knihu zájem, budu rád, když si ji zakoupíte či půjčíte v knihovně. A taktéž budu rád, pošlete-li mi nějakou zpětnou vazbu.

 


10 názorů

K3
03. 03. 2019
Dát tip

K vydání knihy blahopřeji.


Gora
22. 02. 2019
Dát tip

Už dorazila, ilustrace skvělé, na povídky se těším:-)


Coutinho
19. 02. 2019
Dát tip

Děkuji všem :-) Hlavně aby se Vám kniha líbila.


gratulace...zkusím sehnat a přečíst...:o)


fialka...
17. 02. 2019
Dát tip

Blahopřeji :-)


Lerak12
17. 02. 2019
Dát tip

Prima zpráva !


Nami 99
17. 02. 2019
Dát tip

Gratuluji.


Gora
17. 02. 2019
Dát tip

Petře, na knihu jsem moc zvědavá, objednám. Gratulace!! Jsem ráda, že na Písmáku zase vyrostl talentovaný autor.


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru