Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Muamarek

20. 02. 2019
2
7
287
Autor
Kolobajda

Ahoj všichni, co jste zde přítomni! Právě jsem si náhodou pustil televizi a koukám jako blázen. Na ČT 24 k nám právě promlouvá Marek Řezanka (alias) Muamarek - z Českého statistického ústavu. Právě komentuje detailní rozbor mezi zaměstnáními a k tomu "odpovídajícími" platy mužů a žen. Věděl někdo z vás, přátelé, za náš básník a profifotkař je zaměstnancem ČSÚ ???!?

Opět se zvýšil můj obdiv k němu. Je to borec.


7 názorů

lastgasp
27. 02. 2019
Dát tip

Marek borec exponenciální!


Musaši
22. 02. 2019
Dát tip

Jako " literatura faktu"  je to velmi pozoruhodné a já Markovi přeju , že se dostal do televize a taky jsem rád , žes na to zrovna kápl . Jsem fatalista a proto si myslím , že to byl osud a že to ještě zvýší Markovu popularitu .Mám vás oba rád a tak jako první přikládám i svůj tip . 


Je hezké, že někteří lidé i pracují. Pamatuji si, že jsem také musela pracovat. Ne jen chodit do práce. :-)


Nejspíš myslíš Český statistický úřad. 


ysslandia
20. 02. 2019
Dát tip

No neviem, či práve dotyčný M. stál o toto zviditelnenie -


Gora
20. 02. 2019
Dát tip

Pavle, taky jsem viděla jednoho zdejšího básníka v ČT - vystupoval jako fundovaný sociolog a zdá se mi normální, že všichni /skoro/ z Písmáka mají své občanské zaměstnání...

Nic proti:-)


Lerak12
20. 02. 2019
Dát tip

Borec už to dávno je! O tom není pochyb.


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru