Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Zvláštne

21. 02. 2019
8
8
860

Obrovský areál, kúpalisko plus dráha pre štvorkolky. Láka ma nasadnúť, keď vidím, akou rýchlosťou uháňajú po nízkom trávnatom poraste. Vstúpim a moja túžba rozbehnúť sa roztočí kolesá. Zrazu si uvedomím, že nikde nie je ovládanie, žiadna brzda. Chytá ma panika, ako zastavím?! Naberám ešte väčšiu rýchlosť, no vyhýbam sa prekážkam. Ale ako?! Iba myšlienkami? Silou vôle? Vtedy sa upokojím a vozidlo spomaľuje.

Akonáhle si uvedomím svoju schopnosť, nechávam voľný priebeh svojim pocitom, vychutnávam si striedavo šialenú rýchlosť naštartovanú radosťou, nadšením, aj zvoľnenie, ktoré prichádza dočasným nasýtením. Keď mi je dosť, jednoducho vydýchnem, vypustím energiu, zastavujem. Spokojne vystúpim.

Ako inak, zasa sen.


8 názorů

zvedavec
22. 02. 2019
Dát tip

:) Ja som mala podobný sen o lietaní. Mávala som rukami, skákala som, aby som vyletela - a nič. Potom som akosi pochopila, že stačí chcieť, použiť vôľu a letela som  kam a ako som chcela. Úplne bez námahy.


sa  máš :)


nedávno se mi zdál sen pracovní...to, co jsem nestihl vyřešit ve dne, dokončilo se ve snu...:o)


Pekne si to, Kájo, je to tak, niekedy bohudík, niekedy bohužel :)


Jarko, zámerne som odstránila pôvodný názov a pridala ho na záver, nech vás trochu naľakám a prekvapím, podarilo sa :)

Luboši, áno som ujetá a som na to hrdá! :)


Lerak12
21. 02. 2019
Dát tip

Sny vraždí realita... jitra.


Kočkodan
21. 02. 2019
Dát tip
Gabi, ty jsi holt i ve snech ujetá... (emotikon typ „dobírač“)

revírník
21. 02. 2019
Dát tip

Trochu jsem se lekl a pak se podivil, co je to za zázrak - a on sen!


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru