Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Koza

22. 02. 2019
8
19
786
Autor
Nami 99

Inspirováno  dílem Kohouti  od Gora.

 

Dříve bylo běžné, že v každé vesnici i městě, byl jeden, nebo i několik kozlů. (Myslím si, že v přeneseném smyslu slova  tomu tak je dodnes.) Jednou šla postarší paní po cestě od Dolního Třešňovce s kozou na řetízku ke kozlovi na připuštění. Potřebovala se někoho zeptat, kde kozla mají. Na neštěstí potkala zrovna srandistu Pepu. V obci, v malé chalopce bydleli "Kozlovi," ale ti připouštěcího kozla neměli. Pepa paní ochotně popsal cestu právě k nim. Babička zabouchala na dveře a přišel otevřít pan Kozel. (Stařenka jméno neznala.) " Dobrý den, vedu tady tu naši mrchu ubrekanou, tak jestli by jste měl chvilku."

Co se dělo dál,nevím.


19 názorů

Musaši
23. 02. 2019
Dát tip

Staří Řekové měli větší představivost než my dnes . Tam vzniklo ze zoofilního spojení ledacos . Třeba tokový Mínótaurus .


Nami 99
23. 02. 2019
Dát tip

No, babička, ta už byla věkově "za zenitem", takže tam nic nehrozí. Ale ta kůzlata s panem Kozlem, to si neumím představit. On měl hodně odstálé uši a velký nos. A kdyby bya po něm. Lépe nedomýšlet.

Jak říkáš. Ať si raději čtenář domyslí podle svých představ.


Musaši
23. 02. 2019
Dát tip

Je hezké , že tvůj text má otevřený konec . Ty nevíš , co se dělo dál a každý čtenář si může po libosti představovat , co chce .


Nami 99
23. 02. 2019
Dát tip

Musaši - děkuji moc, za tipa i hezký komentář.

Záleží, jak se to vezme. 

Kdyby kozel s kozou a babička s panem Kozlem, tak to není nic proti ničemu. Ale, kdyby se to zvrhlo na swingers párty, tak to už by bylo na hraně.


Musaši
23. 02. 2019
Dát tip

Nami ,

jsi odvážný autor . Dostal ses až na samou hranici zoofilie . Tip .


Nami 99
22. 02. 2019
Dát tip

Alegna - děkuji moc.


Alegna
22. 02. 2019
Dát tip

úsměv


Nami 99
22. 02. 2019
Dát tip

Kolobajda - děkuji moc.

Kdyby jste se tenkrát nastěhovali nad Štiku, tak by si to pěkně užíval.


Kolobajda
22. 02. 2019
Dát tip

Kdysi jsme bydleli ve starém paneláku naproti autobusového nádraží - nahoře ve 4.patře (bez výtahu). A pod námi bydleli Kozlovi. Starý Kozel, neustále podmračený. Jednou když jsme byli v práci, nám praskl ventil ústředního topení a důkladně jsme je vytopili. Od té doby vím: Kozel nesnáší vodu. Zvlášť, když mu kape z lustru.


Nami 99
22. 02. 2019
Dát tip

blacksabbath - děkuji moc.


Nami 99
22. 02. 2019
Dát tip

R. L. - děkuji moc.



Nami 99
21. 02. 2019
Dát tip

Gora - děkuji moc.


zvedavec
21. 02. 2019
Dát tip

:D


Gora
21. 02. 2019
Dát tip

Zajímavé:-))


Nami 99
21. 02. 2019
Dát tip

Luboši, ty mě teda dáváš. To mně vůbec nenapadlo. Kdyby nešlo o zvíře, tak bych napsal "měla kozy na řetízku" a nešlo by o připuštění, ale o pirsink.

O seniorce nic bližšího nevím, ale ta se nebrekala, tak to snad dobře dopadlo.


Kočkodan
21. 02. 2019
Dát tip
Já jen doufám, že záchranka tenkrát přijela včas a lékaři dali seniorku po reakci Kozla zase do pořádku. (Jak já se, Láďo, modlil, aby šlo o zvíře nebo tělocvičné nářadí...)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru