Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Sociální politika po pirátsku

26. 02. 2019
7
25
627
Autor
Muamarek

 

 

 https://muamarek.rajce.idnes.cz/Kresby_s_unorovou_tuhou%2C_2019#J.Michlek.jpg

 

 

Jsme puritáni zarytí

když nápad se nám příčí

že naše děti zasytí

poněkud zvláštní dříči?

 

 S čím že to přišli Piráti?

Že prostituci zdaní

i dětem se prý vyplatí

při jejich stravování

 

Co se tu lidem nabídlo

je vcelku silná káva

žena má tělem na jídlo

dětičkám vydělávat

 

 Co vše nám děvky zajistí?

Společnost, kde vše šlape

Že jiní zblednou závistí?

Jsme všichni v místě na „p“…

 

 


25 názorů

Muamarek
28. 02. 2019
Dát tip

Musaši - asi tak...

 

 A díky za zastavení :-)))


Musaši
28. 02. 2019
Dát tip

Pro mě ale není moc dobrou zprávou to , že u nás existuje spousta žen - samoživitelek , které jsou nucené živit své děti prostitucí . Tohle bych ale rozhodně neřešil tím , že jim dá stát živnostenský list .


v Kanadě se to osvědčilo...

ale to je cekem jedno, nemám v úmyslu se s tebou hádat, jen nabízím pohled z druhé strany.  už v tom nebudu pokračovat.


Muamarek
28. 02. 2019
Dát tip

Řada negativních jevů nejsou ničím výjimečným... V tom Německu se to navíc neosvědčilo...


Kde existuje prostituce jako profese: Nizozemí, Rakousko, Spolková republika Německo, Dánsko, Maďarsko, Švýcarsko, Rumunsko  ...

takže nic výjimečného...


Muamarek
28. 02. 2019
Dát tip

Fialko - to také být mělo - jsem rád, že pobavilo :-)))

 

 Krásný den :-)))


Muamarek
28. 02. 2019
Dát tip

Aleši, zatímco používání hlavy a rukou k obživě bývá většinou celému tělu prospěšné a slouží dotyčnému ke cti, používání klína jako výrobního prostředku je degradující zhoubné. Podobně jako onen alkohol či tabákové výrobky, jež jsi zmínil prve.

 

 Navíc je tu argument na příkladu sousedního Německa, kde se projekt, kterého se nyní chytají Piráti, jaksi nezdařil ani po oné finanční stránce.


fialka...
27. 02. 2019
Dát tip

Vtipné :-)


lidé používají k obživě své tělo. někdo ruce, někdo hlavu, někdo... proč by mělo být používání některých tělesných orgánů zdaněno, a některých ne?


Kočkodan
27. 02. 2019
Dát tip
Ano Hani, s Markem jsi to vyhmátla. Presto se tak nejak vnitrne stale kroutím a nechce se mi napsat, ze je tím pádem k nicemu... (dusevním bojem viditelne poznamenaný smajlík)

Muamarek
27. 02. 2019
Dát tip

Silene - díky a zdravím :-)))

 

 Přesně tak - a možná těch, co to dělají k vůli obživě a dětem, je i většina...


Silene
27. 02. 2019
Dát tip

Není od věci zmínit, že mnoho žen se k této formě výdělku uchyluje už právě s úmyslem obživy svého pokrevního potomstva (sociální aspekt). Jestli by teda nebylo revolučně lepší požírat rovnou ty vlastní děti? Filosmajlík.

Kočičáčku, kdyby byl Marek co k čemu, dá ti sem něco hmatatelného!


Muamarek
26. 02. 2019
Dát tip

Díky :-)))


Pravdivá říkanka!!


Muamarek
26. 02. 2019
Dát tip

Kočkodane - třeba prokouknul  - a třeba mě baví dělat, že ne :-)))

 

 Aleši - proto k nim nemusíme přidávat další, že...

 

 Yane - díky za zastavení :-)))


Kočkodan
26. 02. 2019
Dát tip
Marku, mne lehce pobavilo, ze jsi za ty roky jeste neprokouknul muj krtcí status. Klikat na beton nebudu. :-)

Yan73
26. 02. 2019
Dát tip

:)


a co daně z cigaret a alkoholu? ty jsou v pohodě?


Muamarek
26. 02. 2019
Dát tip

Kočkodane - kresba je v prologu - ale pokud čekáš něco nemravného, budeš zklamán, tak raději neklikej :-))))

 

 Diano - jsem moc rád, že se Ti líbila i ta kresba-karikatura...


Kočkodan
26. 02. 2019
Dát tip
Dnes mne obzvlást mrzí, ze nevidím obrázek k dílku o prostituci. :-)

Muamarek
26. 02. 2019
Dát tip

Všem tu děkuji za zastavení a komentáře, pěkný den :-)))


Gora
26. 02. 2019
Dát tip

Všestranně nadaný Marku, vtipné...sice se o ten konkrétní problém nijak zvlášť nezajímám, ale podal jsi jej humorně...a to se cení.


Diana
26. 02. 2019
Dát tip

No ano, k tomu není co dodat :-( *  A ta kresba je super!


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru