Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

onkologická ambulance

26. 02. 2019
19
11
434
Autor
Lnice

na prstech ruky

se dá spočítat

kolik se ještě narodí sluncí

 

v tomto patře se pohybuji

velmi opatrně

neupustím

papír

klíče

ID kartu

 

otec na telefonu

syn na telefonu

„Ondři, pojď “

otec dál čeká na telefonu

 

když dvě slunce vyhasnou už zítra

přebalovací pult a lavice zůstanou?


11 názorů

Lnice
27. 02. 2019
Dát tip

gabi, a2 děkuju za čtení.-)

v pohodě, agáto.-) nechci nikoho tahat za city, vypisuju se ze svých reálií


agáta5
27. 02. 2019
Dát tip

pro mě dneska moc na city... :)


a2a2a
27. 02. 2019
Dát tip

Opakkovaně čtu a snažím se najít přístup, tedy rozlišit před nezpochybnitelným obsahem a stejně nezpochybnitelným odrazem v duši autorky a zvolenými prostředky. To první má určitě přednost.


...*


Lnice
27. 02. 2019
Dát tip
Moc vám všem děkuju za čtení a krásné komentáře*

atkij
26. 02. 2019
Dát tip

První půlka se mi hodně líbí. Závěr mám s otazníkem, hlavně otázku, jež by mohla být i konstatováním s otevřeným koncem.


Těžka atmosfera jednoduše popsaná. A jsou v tom přesně ty emoce. Člověk raději ani nedýchá... a nebo jen neznatelně. Prostě tip ;)


Velmi citlivé. /T


Kočkodan
26. 02. 2019
Dát tip
Moc hezky zpracované moc nehezké téma...

ysslandia
26. 02. 2019
Dát tip

Som mala taký pekný dlhý koment. -, no nič. technika a nechty k sebe nejdú. Vzdám sa teda akejkoľvek svojej premúdrelosti. Tvoje texty plne odrážajú a vystihujú teba, tvoj charakter, vnímanie, postoje.. Text je jednoduchý, skoro až banálny, ale výslovne "zabíja " tou úprimnosťou, jednoduchosťou, citom. V úplne profánnej rovine dokážeš vypichnúť a zhmotniť podstatu,, paradox, zamyslenie. bavla ma nenútená, nenásilná opisnosť, bez akejkoľvek adresnosti- a predsa už v tomto neadresnom pôdoryse vyjadrujúca tvoj vzťak k "objektu- ", ktorý asi nejako naplno zreflektuje tvoje "cítenie " v meditačnom závere s otvoreným priestorom,otázkou... text dýcha autentickosťou, nie je tam nič presýtené, žadne veľké obrazy, jednoduchý dej, jednoducho priamočiary kontext, premyslená práca s výrazom- to sú tie texty, z ktorchý na teba autor dýcha.


Danny
26. 02. 2019
Dát tip
Mikrokosmos a makrokosmos: k zamyšlení. Tip.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru