Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Zimo

01. 03. 2019
12
18
3316
Autor
Báseň_roku
Zimo
 
 
Tak řekni něco veselýho.
Něco, co duši pohladí.
 
Náledí.
 
 
Tak řekni něco nádhernýho.
Něco, co srdce zahřeje.
 
Závěje.
 
 
Něco, aby zněl v ulicích
města dětský smích.
 
Sníh!
 

18 názorů

chuan
16. 01. 2020
Dát tip

hlas


Umbratica
04. 04. 2019
Dát tip

Kalip ,

blahopřeji k druhotřetímu místu . Musaši tě nepoznal proto , že jsi tady nová a že tudíž tvou tvorbu vůbec neznal . Když ale uvažoval , že autorkou může být qíčala , měla bys to brát jako poctu .


Umbratica
29. 03. 2019
Dát tip

Myslím , že Musaši neměl tak docela pravdu . Ten "sníh" je sice opravdu dost banální jakožto rým , ale pěkně zapadá do triády  Náledí ! Závěje ! Sníh !  Ta básnička je zajisté o škarohlídovi a Musaši byl tak trochu škarohlíd , což je vidět už na tom , že na žádné z básniček nenechal ani nit suchou .

To já ti típek dám .


Umbratica
29. 03. 2019
Dát tip

Myslím , že Musaši neměl tak docela pravdu . Ten "sníh" je sice opravdu dost banální jakožto rým , ale pěkně zapadá do triády  Náledí ! Závěje ! Sníh !  Ta básnička je zajisté o škarohlídovi a Musaši byl tak trochu škarohlíd , což je vidět už na tom , že na žádné z básniček nenechal ani nit suchou .

To já ti típek dám .


Muamarek
11. 03. 2019
Dát tip

Uvedené dílo má sice docela dost tipů - ale nějak mne neoslovuje, míjí. Nepřenáší mne to do světa fantazie, nevyvolává ve mně jakýkoli pocit. Pouze něco konstatuje.

 

 Hodlám tipovat pouze jediné dílo v této soutěži - a toto to nebude, k vůli výše zmíněnému.


Musaši
07. 03. 2019
Dát tip

Jako autorku tohoto dílka tipuji qíčalu .


K3
03. 03. 2019
Dát tip

Tip dávám pouze, dle mě třem nejlepším.


K3
03. 03. 2019
Dát tip

Krásné a velmi vtipné.


ysslandia
02. 03. 2019
Dát tip

v tomto texte dominuje najmň nenásilnosť a hravosť. text je ľahučký, výborne spracovaný, istým spôsobom by som videla aj dvojadresnosť  recipienta- / črtá sa tam rovnako aj dialogizačná  rovina možno v rovine zima- autor../ Každopádne je to svieže, napísané čisto, premyslene, u mňa v top 3.


Musaši
02. 03. 2019
Dát tip

Nami ,

mně by se tady jako autorka rýsovala spíše qí , ale mate mne ten závěr . Ještě jednou opakuji : rozběh je pěkný i koncepce básně - hravě dialogická je nápaditá , ale závěr - pointa - vždy nakonec rozhodne o tom , jak báseň celkově vyzní . Pro mmne je závěr nepovedený , ale vidím , že pro většinu čtenářů je O.K. a tak si myslím , že by tahle básnička taky mohla být " na bedně" a dokonce i vyhrát celou soutěž .


Marcela.K.
01. 03. 2019
Dát tip

Tady oceňuji alespoň vtip...i když "báseň roku" to , doufám, nebude.


Nami 99
01. 03. 2019
Dát tip

Jsi skvělá.


Silene
01. 03. 2019
Dát tip

Je to suprácký kousek. Báseň je vřazena do kategorie volného verše, takže nad otřelostí závěrečného rýmu možno mávnout rukou, ALE sledujme dialog se Zimou. Nedá se nerozesmát, je to boží. Možná i ona otřelost vede rukávem přes naše zčervenalé nosy zcela záměrně. Já nevíím :)).

Navíc jsem potvora bezcharakterní, takže (dabl) dám si teď pěkně v teplíčku típeček u tuplovaného gročku. Má grády!


Nami 99
01. 03. 2019
Dát tip

Je to moc hezké a autorem je Silene.


Musaši
01. 03. 2019
Dát tip

Zpočátku to vypadalo nadějněji než básně předešlé , ale sníh a dětský smích v ulicích - to už jsou rýmy tak otřelé , že si člověk těžko vzpomene na banálnější rým než sníh - dětský smích .


Norsko 1
01. 03. 2019
Dát tip

Příjemné. Dítě ve mně se zatetelilo


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru