Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Bohorin

04. 03. 2019
0
0
376

Jmenuju se Bohorin. Rikam to hned na zacatku, protoze nemam rad, kdyz lidi vypravi svuj pribeh a rovnou skoci do deje a pisou o tom jak jedi k snidani vajicka a zajidaj to cokoladou a maj pocit, ze takhle ten dej bude zajimavej hned od zacatku, nez trapny predstavovano. Jenze to pak pulku knizky cekate az hlavniho hrdinu nekdo oslovi, abyste konecne zjistili jak se jmenuje, jenze on nebo ona jsou vetsinou utapli introverti, co maji doma tak akorat jednu rybicku nebo neco jinyho v kleci nebo sklenene nadobe (nedej aby to uzeklo ven a treba se to chtelo mazlit!) a tak nechodi ven a neni nikdo kdo by na ne treba jmenem zavolal.

Takze Bohorin. Jak vzniklo moje jméno úplně nevím. Moje máma byla asi moc boho. Anebo taky ne a moje jméno má nějaký úžasný příběh, ale to já se už nikdy nedozvím, protože moje máma mě opustila, když mi byly asi tři roky. To jste, ale podle mě čekali, protože knihy, kde je celá rodina šťastná jsou jenom kníhy, kde máme mele maso a táta mele maso.

Takze bydlim s tatou. A bydlime v lese.

?

 

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru