Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

další úmrtí v Seattlu

22. 04. 2002
2
0
3190
Autor
Armand

patrně předávkování .... další legenda zmizela.

Večer 19. dubna 2002  nalezla policie v domě Layna Staleyho (University district, Seattle) mrtvé tělo.
Leželo na pohovce již několik dní.
Identifikováno bylo jako 34. letý Layne Staley.

 


Bix
23. 04. 2002
Dát tip
slyším :o( - ale možno je to dobre...

Vojtek
23. 04. 2002
Dát tip
Doprdele....a co teď budu poslouchat když né Alici??? Sitin´ on this angry chair.... :-(((((((((

Nuitík
22. 04. 2002
Dát tip
ježííííš..... byla to sebevražda? Nebo snad náhlé úmrtí? Pod pohovkou se válely rozsypané prášky nebo.....tak jak? Jde z toho tajemno :o)*

Armand
22. 04. 2002
Dát tip
Kamarád mi poslal tohle přes icq. Dávam dál. Pitva prý ukáže víc, ale až za 14 dní. Předpokládají předávkování heroinem. Víc nevím. Layne Staley, zpěvák Alice in Chains a Mad Season jako vzpomínku na něj uvádím text jedné z písní: NUT SHELL We chase misprinted lies We face the path of time And yet I fight And yet I fight This battle all alone No one to cry to No place to call home My gift of self is raped My privacy is raked And yet I find And yet I find Repeating in my head If I can't be my own I'd feel better dead a ještě jednu legendární: WOULD? Know Me Broken By My Master Teach Thee On Child Of Love Hereafter Into The Flood Again Same Old Trip It Was Back Then So I Made A Big Mistake Try To See It Once My Way Drifting Body Its Sole Desertion Flying Not Yet Quite The Notion Am I Wrong? Have I Run Too Far To Get Home? Am I Gone? And Left You Here Alone If I Would Could You?

Nuitík
22. 04. 2002
Dát tip
ježííš, já nevěděla, že je..já je neznám, jen ten název...no, pomooooc, všichni umíraj... oříšková mušle? :o)

Wopi
22. 04. 2002
Dát tip
Zrovna jsem se chtěl zeptat... Alice In Chains mam taky... jo, jo :((

Sakra, škoda ho, byl dost dobrej...:o(

Krel
22. 04. 2002
Dát tip
ach jo...smutno je mi:-(

Bix
22. 04. 2002
Dát tip
:o( Nut Shell a Would sú jedny z najlepších vecí, aké poznám :o((

Armand
22. 04. 2002
Dát tip
Bix: proto tu stojí na stráži.... "If I can't be my own I'd feel better dead " slyšíš ho.. jak to zpívá?... mrazí mě...

Seregil
22. 04. 2002
Dát tip
Nějak se to schází jedno s druhým.... život je krutej...a realita ještě víc...

KikinaV
22. 04. 2002
Dát tip
Nirvana a Kurt Cobain, Alice in Chains a Layne Staley. Těch šikovnejch kluků ze Seattlu je škoda :-(

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru