Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

FAQ

09. 03. 2019
5
8
146
Autor
MoniSvoboNu

 

 

 

    tak jako meditace na převrácené židli

patří k mým oblíbeným knihám

- ticho unavených očí

 

vytlačuje dno prázdných pláten

jako kostky z ledu

 

FAQ: záleží na tom:?

skoro stejně ne


8 názorů

MoniSvoboNu
09. 03. 2019
Dát tip

Díky a měj se fajn. Kostky z ledu - taková zapeklitá věc...


ysslandia
09. 03. 2019
Dát tip

nech sa darí, uvidíme nabudúce.


MoniSvoboNu
09. 03. 2019
Dát tip

-:)


MoniSvoboNu
09. 03. 2019
Dát tip

Díky za detailní kritický náhled. 

Přeji pěkný den-)


Lerak12
09. 03. 2019
Dát tip

U mě dobrý.


ysslandia
09. 03. 2019
Dát tip

Páčil sa mi hneď v úvode pomerne dobre spracovaný a výrazný obraz-tak jako meditace na převrácené židli patrí k mým oblíbeným knihám- ticho unavených očí / vopred sa ospravedlnujem za nedbalý odpis a voľnopreklad- /, ktorý realzuje istý spúšťač udalosti skrz autora. Stolička nohami hore, oči na povale,- povala ako odraz ticha, nepopísaných zážikov, samoty, únavy.../ vytlačuje dno prázdnych pláten. - / medituje, ale zároven odkrýva prázdno, opäť nezakreslené miesta, miesta bez zážikov, - jako kostky ledu- práve v tomto mieste som už trocha cítila istú „nedotiahnutosť“ v rámci práce so slovom, s výrazom. Skúsila som si položiť otázku, či by v tomto smere predsa len nestačilo použiť výraz- vytlačuje dno prázdnych pláten jako  kostky... / prípadne snád použitie iba ľadu- ../ Touto zmenou výrazu by som možno chcela viac zväčšiť otvorenosť obrazu, ale aj myšlienky. Záver mi však naopak, prišiel  veľmi dobre zafixovaný, jednak použitím otázky a zároveň zodpovedaním, ktorým si dosiahol nejakú „myšlienkovo otvorenú sieť „ , v ktorej je pomerne dosť miesta na interpretáciu pre čitateľa. Páči sa mi akási všedná nedbanlivosť textu, v závere až taká nedbalá ľahostajnosť, mierna drzosť,rebélia svojho vlastného monológu... Ako malý nedostatok  pociťujem práve to nejako rozpité spracovanie strednej pasáže. 


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru