Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Neji - milenec jeho výsosti

17. 03. 2019
0
0
405
Autor
Eternitas

 

 

 

 

 

Neji vstoupil do Chrámu laskavých bublinek jako osmnáctiletý. Jeho tělo už bylo dospělé, plně vyvinuté. Jeho tvář byla místy ostrá a jeho oči byly velké jako noční obloha. Byl už tedy připraven nastoupit do programu, který je jen pro vybrané. On splnil všechny testy na jedničku. Byl to šikovný student a učitelé ho milovali pro jeho vášeň, pro jeho zvídavé otázky. Teď už to ale nebyl malý kluk, ale muž, ve kterém se vařila krev. Toužil po novém učení, tentokrát se ale musel dokonale svléknout. Do chrámu přišel v prosinci, asi desátého. Byla tma, když jeho povoz zastavil u bran Rozkošného institutu. Přišel k těžkým dveřím a zabouchal, asi třikrát. A tu se zjevila tvář starého vrátného, kterému stačilo podívat lampou do tváře tohoto hocha. Ihned ho poznal, už ho totiž očekávali. Studenými chodbami se Neji dostává do své komnaty. V překrásně vyzdobeném pokoji ho čekal odpočinek po dlouhé cestě. Unavený, ale šťastný si odkládá své zavazadlo a prohlíží si to tam, Připadá si jako v pohádce. Hledá koupelnu, najde ji. Uslyšel totiž něčí kroky a vodu, kterou někdo vylévá do vany, asi. Když uviděl, že mladý muž v růžovém hábitu připravuje koupel, unavené oči se mu tak trošku pousmály. Ten mladík se jmenoval Teddy. Vybídl ho, aby si odložil a nechal se jím umýt. Neji byl spocený z té dlouhé cesty a chtěl co nejdřív do té horké, voňavé vany. Jenže si všiml, že Teddy se mu podíval na chodidla, která byla ještě v červených ponožkách. On tu barvu totiž zbožňuje, je jako on…Teddy olízl rty a toužil si přivonět k jeho mužným nohám. I přes ty ponožky bylo vidět, že má krásně tvarovaný palec a další prstíky o pozornost. A tak Neji nabídl svá voňavá, spocená chodidla svému sluhovi. Teddy se sklonil k jeho obřím tlapám a začal je čuchat, jako by to byly čerstvě natrhané květy. Vychutnával si každý nádech, který polykal jako malinový dip. Jeho jazyk kmital po červených ponožkách a Teddy začal chtěl proniknout k vůni, která ho tak vzrušovala. Před jeho tváří byl přece Neji, krásný, bujný mladík, který to celé hemžení nevydržel a začal se hladit v rozkroku. Atmosféra byla hustá než pára, která se vypařovala z připravené jasmínové koupele. Teddy doslova žral Nejiho, bylo to intenzivní a krásné. Pak mu sundal ty ponožky a začal mu lízal celá chodidla a pořád k nim tlačil i svůj nenasytný nos. Celým jazykem jezdil po tlapách, která vyžadovala tu nejlepší péči. Teddy cucal prsty, jako byl to byl ocas starého místra, s chutí a nadšením. Grrrr, vrněl Neji, zatímco si sahal mezi nohy a jeho mladý, velký čůrák se vzpouzel, chtěl z těch zpocených, kapkami zaschlé moči navoněných trenek ven! Když Teddy dokončil svou oběť těm královských nohám, podíval se hluboce do očí Nejimu. Ten mu kývl a Teddy mu svlékl spodky, které si přilepil na tvář, aby ho mohla ta hustá, zpocená  vůně obstoupit. Nejiho kokot byl v tu chvíli na vrcholu, byl jako pevná skála, zdála se být nedobytná, ale Teddy po ní toužil. Neji vzal celou hlavu Teddyho a nabídl mu svůj šťít. Horkým, vlkým jazykem se Teddy ponořil do princova rozkroku a začal lízal jeho velká, nabouchaná varlata schovaná v chlupatém hávu. Chvílemi je lízal, chvílemi k nim čuchal jako natěšený pejsek. Neji byl překvapen jak rychle se nechal přivést do stavu rozkoše. Kokot Nejiho chtěl do tepla a tak Teddy schoval jeho pyj až do hrdla, aby svému pánovi posloužil. Od teď už totiž mezi nimi bude zvláštní pouto. Teddy je sice jen sluha, ale vybrán velkou porotou, aby nového prince Chrámu rozkoše opečovával. Neji je spocený, unavený, ale je mu krásně. Teddy mu kouří obřího chlupatého kokota a je mu krásně. Chtělo se mu pomalu stříkat, byl už unavený, to je jasné! Jenže když tam tak viděl Teddyho, nadzvihl nohy a nechal ho přivonět si k chlupaté, voňavé díře. Teddy byl šťastný, že mu Neji tohle všechno dovolí. Teddy se ponořil do růže toho krásného prince a lízal jako utržený, lízal a čuchal a lízal a dokola. Když se Teddy napapal, Neji se chystal stříkat. Vzal Teddyho opět za hlavu, naklonil si jí, nechal ho pouze lízat horkého fialového žaluda a za pár vteřin jeho koule vydaly své bohatství. Neji začal rychle dýchat a horká hustá mrdka se začala oblékat Teddyho rty, jazyk, tváře i jeho černé vlasy. Ve vzduchu zavládl pokoj nad voňavou smetanou co se vznášela nad nimi, oběma bylo krásně. Neji přiblížil své rty k jeho a oba se v horkých polibcích rozdělili o ten chutný nektar. Tímto mrdkovým polibením ztvrdili své přátelství. Bylo už pozdě a tak mu Neji nabídnul, jestli by se s ním nevykoupal. Oba si lehli do lázně, bylo jim krásně. Teddy se mu vskutku věnoval, dal mu tu nejlepší péči. Jasmín prostoupil oba, bylo to ráj, byl to neskutečně krásný vstup do Chrámu rozkoše. Neji je už unavený a půjde si lehnout. Postel ho volá a on usíná, plný dobrých a krásných myšlenek. Zítra má předstoupit před mistra….

 

Mistr chrámu byl asi o dvacet let starší než náš hrdina Neji. Byl to zkušený matador, který prožil mnohá dobrodružství a spoustu zápasů již vybojoval. Neji se pomalu probouzí do nového rána, je tu nové slunce, nový den. Jeho osobní asistent Teddy již připravuje snídani. Čaj už také hoří do nebe a Neji poprvé snídá. Teddy se na něj usmívá a Neji jen spokojeně zakusuje a popíjí. Dva mladí muži v komnatě otevřené směrem na východ. Teddy mu vypráví, že dnes kolem dvanácté ho bude čekat Velmistr chrámu Mrdkun. Jeho pověstný ocas se už určitě těší na mladého Nejiho. Po vydatné snídani je však čas trochu si zasportovat. Neji se ptal Teddyho, kde se tu běhat a tak. Neji byl celý šťastný, protože si velmi rád udržoval svou fyzičku, běh byl jedním z nejoblíbenějších. A tak se Neji rozeběhl do nádherné zelené krajiny plné jemu neznámých květů. Jejich vůně mu působila na pleť, byl najednou prokrvený, ale meruňkové a broskové háje ho zbarvovaly do oranžova. Moc hezká kombinace, to vám povím. Má na sobě své oblíbené červené tenisky a teplákovou. Běhal asi tři hodiny, dal si opravdu záležet. Vždyť měl předstoupit před velmistra, musel se cítit nad věcí, a ne zhroucený sám do sebe. Když přiběhl do chrámu, chtěl se trochu umýt. Jenže to se nestalo. Teddy ho okamžit předává chrámové stráži, která ho odvádí k velmistrovi. Neji je spocený až na kost, vlasy skoro mokré, oranžovou solí nasáté. V jednu chvíli, když jdou do dvacátého patra chrámu, se musí na chvíli zastavit. Strašně ho začal svědět rozkrok, musel se trochu prohrábnout, strážci dělali, že nic nevidí. Nejiho spocený kokot se chvěl. A tu přichází velmistr Mrdkun a když asi z deseti metru zahlédne Nejiho, oněmí jeho krásou. On, velmi bojovník ze sebe nemůže vydat ani hlásku. Je v koncích. Neji však nic neřeší a postupuje dále k němu. Když stojí tváří tvář, oba mlčí, jen se na sebe dívají. Mrdkun nasává vůni mladého, pevného těla, které stojí před ním. Nejiho jiskrné oči se vpíjí do těch Mrdkunových. Je to extáze. Stráže jsou už pryč, jsou tam úplně sami. Mrdkun zavře komnatu na všechny západy. Chce s ním být o samotě. Neji je z Mrdkuna též „v píči“, protože se vždycky toužil setkat s velkým Mrdkunem, o kterém se na západě i východě vypráví legendy. Už když byl malý chlapec, tak o něm slýchával. Mrdkun se před ním snad styděl, je to děsná situace. Mladý Neji neví co má dělat a chce se napít.

 „Velký Mrdkune, nedal byste mi napít trochu vody?“

„Ach ano, Neji, tady máš. Vody máme vždycky dost pro adonise jako jsi ty…“

Neji se začervenal, když ho takto Mrdkun označil.

„Mrdkune, chce se mi čůrat, tělo volá…“

Velký Mrdkun odvádí udýchaného Nejiho do svých lázní. Když do ní vstoupí, Mrdkun se začne svlékat tak samozřejmě, že to Nejiho vyděsí.

„Proč se svlékáte, velký Mrdkune?“

„Neboj se, a taky se svlékni, Neji. Nebo ti má pomoci?“

Když byl Mrdkun uplně nahý, přistoupil k Nejimu a začal ho opatrně vysvlékat z těch spocených tepláků. Neji nevěděl, kam se má dívat, jenže tělo Mrdkuna bylo tak žhavé, tak mocné, zvláště se mu líbily jeho velké černé bradavky, které ho natolik vzrušily, že se mu postavil čůrák. Mrdkun si toho všimnul a usmál se na něj.

„To nic, to je v pořádku, drahý Neji…“

Mrdkun se posadil do vany, ve které skoro žádná voda nebyla. Pozval Nejiho do té vany, chvíli se na něj dívá a povídá: „Neji, neříkal jsi, že potřebuješ čůrat?“ „Ach, ano, hodně se mi chce..“ Neji chce čůrat, je zároveň vzrušený, tohle ještě nezažil. Velký Mrdkun roztáhne svá velká pevná stehna a pobízí, aby ho navštívil svou teplou močí. Neji je celý nervozní, ošívá se, už stojí nad velkým Mrdkunem a moc se mu chce. Mrdkun ho pobízí: „Tak už pojď…“

Neji uvolní svěrač a z jeho mladého tvrdého spoceného kokota začne vycházet žlutavý, teplounký nektar, který prýští přímo na břicho velkého Mrdkuna. Nejimu se chtělo opravdu hodně. Čůral na jeho břícho, prsa i stehna, Mrdkun byl celý bez zebe. Když se Neji blížil ke konci, pobídl, aby se přiblížil k jeho rtům, chtěl jeho teplounkou moč ochutnat. Neji takhle blízko někomu takovému jako je Mrdkun nebyl. Jeho horký, voňavý čůrák se dotýkat rtů Mrdkuna a dával mu ochutnat. Mrdkun si celé to čůrání moc užíval a chtěl Nejimu poděkovat, že ho zahřál. Vzal jeho kokota do úst a mazlil ho. Neji se pomalu, ale jistě stával jeho milostným otrokem. Neji se ničeho nebál, čůráka až na kořen vrážel do Mrdkunova hrdla a přirážel. Ne, to Mrdkun vzal jeho půlky do rukou a sám mu pomáhal, aby se Nejiho kůl zabodl co možná nejhlouběji do krku. Mrdkunovy mandle slavily velký svátek, za chvíli měly být polapeny do horké husté mrdky. I stalo se…Když se Neji vykácal do krku svého velmistra, sám Mrdkun ho k sobě přitulil na svá mocná prsa bojovníka. Byl to moc krásný pohled, bylo jim spolu teplounko a krásně. Mrdkun se zamiloval do svého žáka. Tento cit byl však zakázán. Tohle Mrdkun ještě nikdy nezažil, své žáky přece nikdy nemrdal, natož miloval. Tohle byla láska na první pohled. Mrdkun byl však v druhé chvíli špatný z toho, že Nejiho nebude mít pouze pro sebe. Neji se totiž měl stát vrchním milencem jeho výsosti. Mrdkun přeze všechno k Nejimu pocítil něco tak silného, co ho jen tak neopustí. Do chrámu byl totiž Neji přijat pro to, aby se naučil veškerým mrdacím technikám a mohl sloužit jeho výsosti. Tenhle chrám se napříště nestane domovem a Neji to taky ví, všichni to ví…

Mrdkun ho nechal odejít do svých komnat, na tohle první setkání jen tak nezapomene. Bylo to tak intenzivní, animální, krásný. Neji si tedy šel po svých, jenže jeho vzdělávání mělo teprve začít. Ve středu ho měla čekat tlupa neukojených matadorů, se kterými měl zahájit další etapu svého erotického vývoje. Od bukkake, přes double, resp. triple sendwich, BDSM a fetish. Jeho výsost si totiž velmi rád hrál na pejsky. Tahle část vyprávění je ale ještě hodně daleko.

 

Neji si odpočívá ve své komnatě, je mu moc hezky…

 

Zatím posledním zastavením v jeho příběhu je akce, kterou zažije právě teď.

V tělocvičně už na něj čekalo asi deset namakaných chlapů, kteří na sobě měli jen kousek hadru, který zakrýval jejich kokoty a masitý chlupatý koule. Byli to bojovníci, kteří se účastnili těch nejobtížnějších bitev, která jeho výsost Kokon přikázala. Neji byl sice urostlý mladík, ale tohle byli hory svalů, které byly cítit na míle daleko. Neji vstoupil do potemnělé místnosti, ve které posilovala horda překrásných chlapů. Neji se trochu styděl, ale nebyl důvod. Vítali ho s otevřenou náruči. Jejich čůráky se najednou začaly vzdouvat, když ho uviděly. Jeho mladá, čerstvá vůně je pohltila natolik, že se jeden po druhém k němu naklonili, aby ho mohli obejmout a políbit na tvář. Bylo to tak magické a krásné. Růžová atmosféra, co by se dala krájet. Všem bylo krásně. Neji byl vyrovnaný a připravený sblížit se s těmi, kteří neotálejí položit život za svého panovníka. Jejich těla promlouvala jazykem oddané lásky a touhy. Neji byl připraven přijmout jejich semeno, nechat se označit jejich ocasy. Jednotlivě k němu přicházeli a nabízeli mu k ochutnání svou chloubu. Postupně jeden za druhým ho mrskali přes tváře a dávali se mu poznat. Všichni do jednoho ho obstoupili jako by to byla nějaká svatyně. A ano, byl to Neji, který je měl morálně podpořit a zároveň se naučit poskytovat rozkoš nejlepším z nejlepších. Krásní bojovníci si honili svát těžká péra nad jeho milostiplnou tváří a rozpálenou hrudí. Sám si přitom sahal na ptáka. Když se první z nich blížil k výstřiku, ostatní ho začali podporovat. „Poď, poď, dej mu to všechno, ať ví, jak chutná opravdový chlap!!!“ A Neji celý rudý, těší se na bílou horkou spršku. „Cááááááááááááák……“

A pak už to nebralo konce, jeden za druhým ho polepilo mrdunou, byl od ní zaptlaný, měl ji všude, na tvářích, na čele, na prsou. Místnost byla jedna velká MRDKA! Kluci si chtěli ulevit a tak ho ještě počůrali, aby tak nelepil. Když skončila tohle první bukkake. Každý z nich ho políbil na rty a pohladil po tváři. Byla to vášeň, byl to sex, bylo to plný lásky…

Neji půjde dál a naučí se všechno, bude nejlepší! Pokračování příště….


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru