Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

stále slzy

28. 03. 2019
9
23
619
Autor
dadadik


 

 

 

 

 

hlavy u sebe

hodně staré přátelství


 

divadlo

 

 lidi

  vztahy

   korálky

    sklíčka


 

maminky

děti


 

  lásky


 

hlavně už ale

vysoko nad

i když

 

    stále slzy


 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


23 názorů

Umbratica
30. 03. 2019
Dát tip

Ale já umím být i moc hodná ... Jenom mi to dlouho nevydrží .


dadadik
30. 03. 2019
Dát tip

:) může bejt


Umbratica
30. 03. 2019
Dát tip

Myslím , že tvůj přístup k životu je obezřetně zdravý . Můj přístup k životu , to věčné vedení válek , asi zrovna ideální není . Ale ta moje "osobnost " .


dadadik
30. 03. 2019
Dát tip

No jo,, tak ale tady ten rybníček nesmíme brát jako bernou minci... popravdě se básníky ani moc nezaobírám, tak nějak celkově.. no jo


Umbratica
30. 03. 2019
Dát tip

Opravdu si to myslíš ?  ...Prozradím ti malé tajemství . Občas vkládám tři básně najednou . Párkrát jsem vložila dvě své + jednu báseň renomovaného básníka . Právě když jsem se bavila s jistou kritičkou o tom , že vždy pozná můj rukopis , publikovala jsem zákeřně dvě básně své a jednu báseň Kateřiny Rudčenkové . Výslovně jsem se pak ptala oné kritičky , jestli ani v téhle trojce nezaznamenala , že se třeba pokouším psát trochu jinak . Nadutě mi odpověděla , že ne , že píšu pořád stejně . - Takže tohle je ona "osobnost " , kterou každý pozná .

Renomovaným básníkům a kritikům nikdy nevěř ani to , že jedna a jedna jsou dvě . Ti lidé většinou nerozumí ani sami sobě .


dadadik
30. 03. 2019
Dát tip

osobnost


dadadik
30. 03. 2019
Dát tip

Pokus pokus.. myslím ale, že je to pravda, pod tou formou i trochu jinou, se ta odobnost, to srdce pozná :)


Umbratica
30. 03. 2019
Dát tip

Mně by nebavilo být pořád stejná . Jsem přelétavý motýl . Baví mě hned ten , hned onen květ . Někteří odborníci mi ale píší , že  jsem pořád stejná , at´ píšu cokoli a že hned poznají můj rukopis . Mám prý už konečně začít experimentovat , mám prý se už konečně stát někým jiným . Chci se o to pokusit .


dadadik
29. 03. 2019
Dát tip

jak vidíš může :) může jakkoliv chceme


Norsko 1
29. 03. 2019
Dát tip

Dadi, stále slzy se přece nic nemůže jmenovat


dadadik
29. 03. 2019
Dát tip

to já se nemohu rozhodnout jaká budu...jsem jaká jsem, nemůžu to ovlivnit, jedině evolucí, možná možná, spíš ne :)


Zuzulinka
29. 03. 2019
Dát tip

kaleidoskop:-)


Umbratica
29. 03. 2019
Dát tip

Od příštího měsíce budu taky minimalistka , ale ty jsi ještě větší minimalistka , než budu já . Jak se tak dívám na tvoje básničky , vidím , že ještě chvíli budu muset držet redukční dietu .    tip .


dadadik
28. 03. 2019
Dát tip

malá změna, ale fakt malá :)


dadadik
28. 03. 2019
Dát tip

:) dík... vyjádřila jsem to cosi takhle, no


ysslandia
28. 03. 2019
Dát tip

mne sa páči veľmi dobrá stavba a organizácia textu- úvodný obraz je vizuálne ale zároven aj obsahovo veľmi trefný , tie substantíva beriem ako nejaký okruh "prebratého, prežitého " čo sa možno toho "priateľstva dotklo... páči si mi otvorenosť záveru..ktorá vyvoláva určité zastavenie, a zároveň aj polemiku- necháva priestor pre čitateľa na zamyslenie- prečo vysoko ? / prečo slzy ? je to odcudzenie, strata, sklamanie, alebo iba proces...? 

celkovo v tomto texte sa mi páči napríklad chlasnosť poézie.. banálne konštatovanie, ľahúčko nahodené, podfarbené, ucelené, namierené k čiatteľovi... mám rada zložitejšie texty, ale nebyť možno toho až na môj vkus nejako "obšírneho stredu"- / najmä to divadlo nepôsobilo- a napríklad v spojení lidí- vztahy už na mna vobec nie, pristihla som sa pritom že na mna by určite viac lepilo iba sklíčka korálky maminy deti / tak by som to tipla- zatial dnes pochvala. 


dadadik
28. 03. 2019
Dát tip

jak bych to řekla - v zásadě obsahem, takovým výčtem, tématem :)


ysslandia
28. 03. 2019
Dát tip

tie substantíva znamenajú obsah konveerzácie medzi subjektoom a "objektom " ? alebo sú "kulisou?- vyjadrením autorského vníímania, bilanciou, sumarizáciou ? - ak teda môžem


Alegna
28. 03. 2019
Dát tip

bez slz to nejde :)


dadadik
28. 03. 2019
Dát tip

právěže slzy.. :) postoje nad :))


dadadik
28. 03. 2019
Dát tip

no.. kdoví jestli nekecám :)


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru