Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Bla, bla, bla... a pořád dokola

23. 04. 2002
11
0
2787
Autor
Kami

Pouze pro silné povahy :o). Je to asi hodně mimo.

Prý vypadám jako vamp a úsměv, aby ze mě mámil... Co, k čertu, myslí tím vampem? Když mu kývnu, přestane si moje ucho plést s cumlem? Přestává být podstatné, co po něm chci. On by měl natáhnout ruku a něco dát. Jedno co – cokoliv... a přestat mi cucat to ucho!

 

Muška v pavučině se mrská, pokouší se uletět, a zatím se jenom víc zaplétá do lepkavých vláken. Pavouk si zálibně prohlíží svou oběť. Miluje ji? Bez ní by přeci nepřežil... nebo by počkal a jeho síť by zachytila jinou...

 

Nepřítomně si prohlížela mýdlovou bublinu. Takovou krásu už dlouho neviděla – tolik barev. Co dokáže vzduch s kapalinou! Uměl by tohle plyn i s rtutí...? Chtěla by být rtutí. Vlezl za ní do koupelny a naplnil místnost sebou... Bublina splaskla v jedné tramvaji s tou hezkou tvářičkou, která se tiskla k jeho. Svět zšednul.

 

Mám chuť ho zabít, nebo sebe... Lžu mu, že ano, že chci... Nemusím se přeci zabíjet, abych byla mrtvá. Ale jeho zabít můžu... a bude mrtvý. Tak proč to neudělat. Konečně mi přestal žužlat ucho.

 

Když chceš úsměv od vampa, tak zaplať!


Nicollette
17. 02. 2006
Dát tip
aneb nic neni zadarmo žužlání ucha je věc tuze odporná

Krel
18. 11. 2002
Dát tip
chm....to je dost drsný...

Kami
18. 11. 2002
Dát tip
Kastel: Že na tu otázku reaguji tak pozdě, viděla, věděl - řekl a přidal, že nemůže mít dvě, že mu srdce říká blablabla, ale dle rozumu musí blebleble... (Jedna by z toho blinkala)

crique
06. 10. 2002
Dát tip
Kami, taky přemýšlíš nad takovými věcni při předehře? ....uff, tak nejsem sama :)))) TIP

nin
17. 07. 2002
Dát tip
hihi, to "zaplať" je na tom nejlepší :-)

InExistant
17. 07. 2002
Dát tip
chut zabít... rtut a plyn... a napůl strávené muší kokonky v síti... wow

gd
22. 05. 2002
Dát tip
to je úlevička, co? není nad to se odreagovat!

Kami
21. 05. 2002
Dát tip
:o))) uáách... už se stalo.

gd
21. 05. 2002
Dát tip
zab ho! zab!!!! zab ho, hajzla!!

Čolito
27. 04. 2002
Dát tip
moc moc hezký!!!

Vole
25. 04. 2002
Dát tip
tyyy brdo, ja som vobec nevedel ze som silna povaha! perfektne&%?$(:(/Ü=`?%&=)(/)()%=!!*******

Toxman
24. 04. 2002
Dát tip
Dovedné schovávání to je moje. Mňam. :-)))

Dabi
23. 04. 2002
Dát tip
Moc pěkné...vážně moc! Děkuji! Xi xi xi Můj upřímný t*

Kastel
23. 04. 2002
Dát tip
Líbí - i když úplně nerozumím - T (ještě neví, že byl viděn ?)

Nějaké pocity, není-liž pravda? Všichni jsme někdy... MIMO. :o)

Mozart
23. 04. 2002
Dát tip
zajímavé... možná trošku zlé. ale to je dobře. TIP.

djPes
23. 04. 2002
Dát tip
ja si v tom nasel to co jsem chtel...a i to, co slysim nerad...rtut!!!! nebudu uz zuzlat ucho...dnes ne

Helča
23. 04. 2002
Dát tip
Ano, podivuhodné a ploprůhledné ... *

Seregil
23. 04. 2002
Dát tip
Zvláštní... zaslouží si to tip..*)

Armand
23. 04. 2002
Dát tip
skvěléé! :)*** a vampy miluju... "zaplať! když chceš úsměv od vampa" správně! žužlání ucha přestává být důležité ve světle kalkulací kdože to komu nakonec vypije krev.. :)

Wopi
23. 04. 2002
Dát tip
to už je dneska třetí pavouk... on je dneska nějakej arachnoidní svátek? ale je to pěkné - ***!

djPes
23. 04. 2002
Dát tip
rampy a rampouchy miluji zase ja....

Radost
23. 04. 2002
Dát tip
nevím, není to pro silné povahy...je to text do pohody...

Toxman
23. 04. 2002
Dát tip
Uuuuffff dost síla... Pryč s takovými pocity... Bude i líp. :-)

Kami
23. 04. 2002
Dát tip
Wopi a ty z toho (svátku) nemáš radost? :o). Toxi, ono je líp, ale dovedně se to schovává :o). djP, a já zas miluju zmrzlinu - pistácijovou. Pít nebo být vypit, to je oč tu běží... díky všem.

Verita
23. 04. 2002
Dát tip
do dobre.......

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru